بانک و بیمه

برگزاری بیست و دومین حراج سکه در ۲۳ مهرماه

به گزارش افق میهن مرکز مذکور، بیست و دومین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه (۲ مهر ۱۴۰۳) از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی market.ice.ir و با موضوع حراج سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب در سال ۱۳۸۵ توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد.

حداکثر ثبت سفارش

کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید به ازای هر متقاضی در مجموع پنج سکه می باشد. به طوری که می تواند پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه با هم نباید از پنج قطعه بیشتر شود.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که فقط می توانند یک سفارش فعال در هر سفارش از انواع سکه داشته باشند. یعنی متقاضیان می توانند برای ثبت سفارش خرید هر نوع سکه تنها یک بار قیمت و تعداد سکه را تعیین کنند.

سپرده گذاری

خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش در سامانه، ۱۰۰% ارزش سفارش با احتساب هزینه را از طریق درگاه پرداخت آنلاین به کیف پول خود واریز کند. مبلغ ذکر شده تا پایان جلسه حراج در کیف پول کاربر مسدود می ماند.

دوره پرداخت امروز (شنبه ۲۱ اکتبر) از ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر آغاز می شود و در روز یکشنبه (۲۲ اکتبر) ساعت ۲۳:۰۰ پایان می یابد. پس از اتمام این مدت، دیگر امکان پرداخت وجه یا شرکت در مزایده وجود ندارد.

پرداخت فقط با کارت متقاضی امکان پذیر است. لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت های هدیه، کارت های بانکی، کارت های اعتباری مرابحه و کارت های بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم عودت وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شروع جلسه حراج

جلسه حراج روز دوشنبه (۲۳ مهر) ساعت ۱۲ بعد از ظهر آغاز می شود و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲ بعد از ظهر است. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۷ همان روز و نتایج مزایده ساعت ۱۷ اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا