اخبار اقتصاد ایران

برگزاری جشنواره عید تا عید در سراسر گیلان؛ اختصاص اعتبار خرید به مبلغ ۲۰ میلیون به خریداران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: همزمان با روزهای پایانی سال، فروش فوق العاده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت عنوان جشنواره عید تا عید برگزار می شود.

ایران تحلیل؛ تیمور پورحیدری با اشاره به اجرای طرح عید تا عید گفت: جلسه ای با حضور شهرداران شهرستان ها، رئیس اتاق اصناف گیلان و روسای اتاق اصناف شهرستان ها برگزار شد. به منظور تبیین روند برگزاری این جشنواره و بحث درباره سازوکار برگزاری آن. و بررسی انجام شد.

وی ادامه داد: جشنواره عید تا عید از ماه مبارک رمضان تا عید نوروز در سه قالب نمایشگاهی، انتخاب فروشگاه های منتخب ثبت شده در طرح و طرح های اعتباری خرید برای کارکنان دولت و بخش خصوصی بازرگانی برگزار می شود. اتحادیه ها

مدیرکل سمت گیلان با بیان اینکه مردم بر اساس اعتبارسنجی که از شبکه بانکی انجام می دهند می توانند از این طرح استفاده کنند، تصریح کرد: در این طرح به غیر از بخش خصوصی، بخشی از آن به کارکنان دولت اختصاص دارد. اعتبار لازم از طریق بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های تجاری به عموم مردم و کارکنان تخصیص یافته است.

پورحیدری افزود: در همین راستا، بر اساس توافق با برخی بانک های کشور مبنی بر تخصیص «اعتبار خرید» به مدت حداقل دو ماه و با مبلغ حداقل ۲۰۰ میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن)، همه واحدهای صنفی با ضمانت بانکی می توانند بفروشند. مدت “بازپرداخت در ابتدا” کالای شما اردیبهشت ۱۴۰۳″ برای اقدام.

وی در پایان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت های کسر از حقوق و مستمری دولت که از دیگر مزایای طرح عید تا عید خواهد بود، اظهار داشت: از ۲۲ بهمن همزمان با جشن پیروزی انقلاب؛ کلیه واحدهای صنفی متقاضی می توانند از طریق لینک اقدام نمایند http://eidtaeid.ir ثبت نام کنید و از شرایط طرح به راحتی مطلع شوید و از مزایای این طرح اعتباری برای افزایش فروش خود بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا