اخبار اقتصاد ایران

برگزاری نخستین جلسه کمیته بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی

اولین گام برای اجرای تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه کاری سیاهک زاده در اولین روز از فعالیت رسمی اداری سال به جلسه کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری پیشنهادی به این سازمان در راستای تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در سال اختصاص داشت. ۱۴۰۳ یعنی جهش تولید با مشارکت مردم; با حضور معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

ایران تحلیل اولین جلسه کاری محمد سجاد سیاهک زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در اولین روز از فعالیت رسمی اداری سال جاری به جلسه کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری پیشنهادی به این سازمان که در راستای اجرای شعار ابلاغی منویات مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ به معنای جهش تولید با مشارکت مردم است. با حضور معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مهمترین اولویت کاری و برنامه ریزی سازمان و منطقه متبوع آن را تلاش برای تحقق شعار سالگرد سازمان منطقه آزاد عنوان کرد. مقام معظم رهبری با اجرای برنامه های مختلف حمایتی با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی. و اظهار داشت: راهکاری که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد رویکرد حمایت از جهش تولید با مشارکت مردمی و رواج شاخص ها و بخشهای مختلف اقتصاد منطقه آزاد انزلی است.

سیاهکارزاده با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات کاری منظم این کمیته و پاسخگویی سریع، دقیق و کارشناسی به طرح های سرمایه گذاری که در طول سال ارائه می شود، خاطرنشان کرد: موفقیت و رشد منطقه آزاد انزلی در گرو رونق کسب و کار بخش خصوصی و دولتی است. محیط. در حوزه های مختلف است و اساسا تمامی برنامه های حمایتی- تشویقی و اقدامات عمرانی و زیربنایی توسط این سازمان در حال اجراست تا بتواند در مولفه های تولیدی فعالان اقتصادی در اولین منطقه آزاد شمال کشور جهش کند.

بنابراین گزارش پیگیری مصوبات جلسات قبلی کمیسیون؛ بررسی و تصمیم گیری در خصوص طرح های سرمایه گذاری پیشنهادی به همراه تعیین و تصویب عناوین جدید بسته های سرمایه گذاری پیشنهادی معاونت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ریاست جمهوری از مهمترین محورهایی است که در اولین جلسه کمیسیون بررسی طرح های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی تصمیم گیری شد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا