اخبار اقتصاد ایران

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل :: ایران تحلیل

نمایشگاه ELECOMP و TELECOM استان مرکزی (ELECOMP-TELECOM 2024 ARAK) با حضور و حمایت ایرانسل در شهر اراک برگزار می شود.

به گزارش ایران تحلیل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ضمن حمایت از نمایشگاه الکامپ و تلکام ۲۰۲۴ استان مرکزی که در شهر اراک برگزار می شود، در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه های مرتبط با صنعت مخابرات ارائه دهد.

نمایشگاه تلکام و الکامپ ۲۰۲۴ استان مرکزی در محل نمایشگاه های بین المللی شهرستان اراک و با همکاری استانداری استان مرکزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اداره کل ارتباطات و اطلاعات استان مرکزی فناوری استان مرکزی، سازمان اصناف استان مرکزی و برگزارکنندگان نمایشگاه از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان علاقه مندان است. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ضمن حضور در این نمایشگاه در غرفه ۲۵ تالار پارسی، حامی اصلی برگزاری آن است.

تمرکز ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه محصولات و خدمات ارتباطی خود از جمله سیم کارت، مودم و خدمات مرتبط با فروش است. همچنین تعامل با شرکت های فعال در حوزه ICT از دیگر اهداف ایرانسل برای حضور و شرکت در این رویداد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی است.

توسعه اشتغال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری های کلیدی در این صنعت و همچنین به عنوان تجاری سازی، ایجاد یا توسعه بازار شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل حمایت از اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور با حمایت از رویدادهای استانی مربوطه، حمایت و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان است. جهت همکاری و عقد تفاهم نامه با سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح های پژوهشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و … پیگیری می شود. قبل و داخل اردیبهشت همچنین ایرانسل در سال ۱۴۰۳ از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» که توسط دانشگاه اراک برگزار شد، متوقف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا