اخبار اقتصاد ایران

برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در کیش از ۲۵ لغایت ۲۸ دی ماه

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و دبیر دومین نمایشگاه بین المللی شهرستان از برگزاری این نمایشگاه در کیش خبر داد.

افق میهن، محمدرضا قادری از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست و دبیر دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار تصمیم گرفت دومین دوره این نمایشگاه را از ساعت ۲۵ تا ۲۸ برگزار کند. دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش اعلام شد.

وی پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را شعار دومین نمایشگاه شهر پایدار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این رویداد تخصصی بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی جزیره کیش در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع گرد هم می آیند. نمایش آخرین دستاوردهای خود در زمینه مدیریت شهری و تبادل نظر با یکدیگر.

دبیر علمی دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار، مدیریت شهری هوشمند، شهر هوشمند و سیستم های کنترل ترافیک و حمل و نقل هوشمند، توسعه پایدار اقتصاد ملی، صنایع و ساختمان های سبز و هوشمند، حمل و نقل هوشمند و سبز از محورها و موضوعات این نمایشگاه است. نمایشگاه. دانست و افزود: برگزاری پنل ها و کارگاه های تخصصی در موضوعات مختلف توسط اساتید خبره از دانشگاه های معتبر کشور از ویژه برنامه های این رویداد است.

قدری افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و مشاهده اخبار دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار به سایت شرکت میزبان رویداد ۴ فصل به آدرس زیر مراجعه کنند. www.4faslco.com و یا آدرس سایت اختصاصی نمایشگاه www.iscex.ir رجوع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا