اخبار اقتصاد ایران

برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران :: افق میهن

همایش نمایندگان ویژه و مشاوران ایثارگران نهادها و سازمان های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.

به گزارش افق میهن، همایش نمایندگان ویژه و مشاوران ایثارگران نهادها و سازمان های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور حجت الاسلام لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران یاسر مرادی برگزار شد. ، عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران، امیر وجدانی نیا، مدیرکل شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران، منصور بنی هاشمی، رئیس مرکز حمایت از ایثارگران بنیاد شهید، یحیی بای، مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران در امور ایثارگران، فرزندان شهدای بانک صادرات ایران و نمایندگان استانی این بانک در امور ایثارگران در برج بانک سپهار. صادرات ایران برگزار شد.

حجت الاسلام ثقفی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید بر رسیدگی به امور ایثارگران تاکید کرد و گفت: در مسیر رسیدگی به امور ایثارگران باید ایثارگرانه و جهادی عمل کرد و ترویج کرد. فرهنگ ایثار و شهادت با روش های نوین و استفاده از ابزارهای مختلف باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی با قدردانی از میزبانی بانک صادرات ایران در این همایش، به تعداد بیش از ۱۴ هزار ایثارگر و به کارگیری بیش از ۱۲۰۰ فرزند شاهد در این بانک اشاره کرد و از مهم ترین نکات قابل توجه در ترویج فرهنگ ایثار اشاره کرد. و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا. شمارش کرد

در این جلسه، عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران به رویکرد تخصص یابی و تشریح زحمات ایثارگران در زیر مجموعه های وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت و با بیان اینکه باید سکوت نکردن در برابر شبهات، تجهیز به تخصص و تسلط بر امور اقتصادی و تخصصی و استفاده از بیان مناسب در جهاد برای تبیین و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار امیر وجدانی نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و از فعالیت های فرهنگی خبر داد. در این بنیاد با بیان اینکه ما شک نداریم که خون شهدا ادامه خون سیدالشهدا علیه السلام است. است، اهمیت نگاه به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را نگاهی راهبردی و پیشگام برشمرد.

منصور بنی هاشمی رئیس مرکز حفاظت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ایثار اجتماعی را یکی از موضوعات مهم مورد توجه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: ایثارگران در جامعه باید آگاه باشند. .

در این جلسه مسئولان این جلسه همچنین به موضوعات مطرح شده از سوی برخی نمایندگان و مشاوران داوطلبان وزارت امور اقتصادی و دارایی پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا