اخبار اقتصاد ایران

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل :: ایران تحلیل

کارگاه آموزش شبکه فیبر نوری به همت آکادمی ایرانسل و تیم شبکه ایرانسل با هدف توانمندسازی متخصصان این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایران تحلیل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبر نوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرا خود دارد، به تازگی کارگاه آموزشی «شبکه غیرفعال FTTH/FTTX» را با هدف توانمندسازی پیمانکاران و پرورش کارشناسان ماهر برگزار کرد. در زمینه فیبر نوری ” توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل برگزار شد.

در اولین دوره این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی مبانی فیبر، تست و تحویل، طراحی فیبر، اجرا و ایمنی شبکه برگزار شد، شرکت کنندگان از طریق یک آزمایشگاه واقعی و قابل آزمایش، توانمندی های خود را در زمینه های مذکور به نمایش گذاشتند. محیط. ، به سطوح بالاتر آورده شده است.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل برای پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و پیاده‌سازی بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین‌المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبر نوری ایرانسل، از جمله مواردی بود. از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی

این کارگاه ها به صورت مستمر برگزار می شود و تمامی علاقه مندان می توانند برای حضور در دوره های بعدی از اینجا پیش ثبت نام کنند.

توسعه اشتغال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری های کلیدی در این صنعت و همچنین به عنوان تجاری سازی، ایجاد یا توسعه بازار شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، یکی از اهداف ایرانسل حمایت از اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور با اعلام فراخوان همکاری و امضای تفاهم نامه با سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها می باشد. و بنیادهای علمی، حمایت از طرح های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه های آموزشی و … توسط گروه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه می باشد. ایرانسل است در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا