ترندهای روز

بزرگ ترین افشاگری های کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سال ۲۰۲۳ مملو از افشاگری های بحث برانگیز سلبریتی های هالیوود در خاطراتشان بود.

پرفروش‌ترین کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز The Woman Inside Me مطمئناً در صدر تمام خاطرات ستاره‌های هالیوود در سال ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد و حاوی چندین افشاگری شگفت‌انگیز از جمله سقط جنین او پس از باردار شدن جاستین تیمبرلیک است.

اما سایر سلبریتی ها امسال با مطالب یادداشت های روزانه خود خبرساز شدند.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳، می خواهیم مروری بر بزرگترین افشاگری های خاطرات سلبریتی های هالیوود در سال گذشته داشته باشیم.

بریتنی اسپیرز

بزرگترین افشاگری از خاطرات سلبریتی های هالیوود در سال 2023

بریتنی اسپیرز در کتاب خاطرات خود به نام The Woman In Me فاش کرد که در سال ۲۰۰۰ از جاستین تیمبرلیک که در آن زمان با او قرار داشت باردار شد، اما به دلیل آنچه اسپیرز می‌گفت بی میلی تیمبرلیک بود. پس از ادعای پدر بودن، فرزند مشترکشان را سقط کرد. اسپیرز و تیمبرلیک در آن زمان هر دو ۱۹ ساله بودند.

اسپیرز ۴۱ ساله که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ رابطه عاشقانه ای با تیمبرلیک ۴۲ ساله داشت، در خاطرات خود به تفصیل درباره تصمیمی “دردناک” برای پایان دادن به بارداری خود صحبت کرده است.

اسپبرز در خاطرات خود ادعا کرد که اگرچه می‌خواست فرزندی را که با تیمبرلیک به اشتراک گذاشته بود حفظ کند و می‌خواست با او خانواده تشکیل دهد، اما تیمبرلیک برای مسئولیت داشتن فرزند آماده نبود و معتقد بود که هر دوی آنها برای این کار خیلی کوچک هستند. .

او در این باره نوشت: “تعجب آور بود، اما برای من فاجعه ای نبود. من خیلی جاستین را دوست داشتم. همیشه انتظار داشتم روزی با هم خانواده تشکیل دهیم. این خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتم اتفاق افتاد. اما قطعا جاستین نبود. بابت این بارداری خوشحالم گفت ما حاضر نیستیم بچه دار بشیم و خیلی کوچیکیم مطمئنم مردم از من متنفر میشن ولی قبول کردم بچه دار نشم.نمیدونم بود یا نه تصمیم درست بود یا نه. اگر تنها بودم، هرگز این کار را نمی کردم. اما جاستین کاملا مطمئن بود که نمی خواهد پدر شود.”

اسپیرز همچنین سقط جنین خود را دردناک ترین تجربه ای که در زندگی خود داشته است توصیف کرد و گفت که او با این فکر بزرگ شد که سقط جنین هم به دلایل مذهبی و هم بر اساس اعتقادات خانواده اش اشتباه است.

اسپیرز در ادامه توضیح داد که پس از تصمیم “دردناک” سقط جنین چه اتفاقی افتاد. او نوشت، تیمبرلیک پس از مصرف قرص برای پایان دادن به بارداری، در حالی که روی کف حمام دراز کشیده بود و گریه می کرد و زنان فریاد می زدند، شروع به نواختن گیتار کرد و فکر کرد شاید موسیقی بتواند به اسپیرز کمک کند.

مگان فاکس

بزرگترین افشاگری از خاطرات سلبریتی های هالیوود در سال 2023

مگان فاکس در کتاب شعر خود به نام «پسرهای زیبا سمی هستند» تجربه دردناک سقط جنین فرزندش با نامزدش مسلسل کلی را فاش کرد.

فاکس در کتابش از سونوگرافی دختر ۱۰ هفته و یک روزه و نامزدش صحبت کرد و ادامه داد: می‌خواهم دستت را بگیرم و خنده‌ات را بشنوم، اما حالا باید با او خداحافظی کنم. وقتی تو را از من بیرون می‌کشند، چشمانم را می‌بندم و تصور می‌کنم که تو را محکم به سینه‌ام می‌گیرم، هر هزینه‌ای لازم باشد را پرداخت می‌کنم، لطفاً بگو بهای خون روح او چقدر است؟»

فاکس ۳۷ ساله بعداً در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که قبلاً هرگز چنین تجربه ای نداشته است.

او گفت: «این برای هر دوی ما بسیار سخت بود و ما را در مسیر بسیار عجیبی هم با هم و هم جدا از هم قرار داد. ما دائماً در تلاش بودیم تا آن را با هم و جداگانه کشف کنیم.”

فاکس همچنین گفت که داشتن سه بارداری موفق قبلا، از جمله سه پسر با همسر سابق برایان آستین گرین، ۵۰ ساله، سقط جنین را برای او سخت‌تر کرده است.

پاریس هیلتون

بزرگترین افشاگری از خاطرات سلبریتی های هالیوود در سال 2023

پاریس هیلتون در خاطرات خود به نام پاریس، خاطرات فاش کرد که وقتی ۱۴ ساله بود، یک معلم کلاس هشتم او را بوسید و به او گفت که داغ است.

هیلتون ۴۲ ساله در کتاب خود از آزار و اذیت جنسی که در مدرسه متحمل شده صحبت کرده است. او توضیح داد که یکی از معلمان مرد جوان در مدرسه راهنمایی خود که در آن زمان او و دوستانش را دوست داشتند، به هیلتون نوجوان گفت که او را دوست دارد و پس از پرسیدن شماره تلفن او هشدار داد که در این مورد با کسی صحبت نکند. .

هیلتون در کتاب خود می نویسد: “او تقریباً هر شب با من تماس می گرفت و ما ساعت ها در مورد اینکه چقدر بالغ، زیبا و باهوش، احساسی، سوء تفاهم نشده و خاص هستم صحبت می کردیم. او به من گفت که پرنسس دایانا ۱۳ سال از شاهزاده چارلز کوچکتر است. و اینکه پریسیلا پریسلی هم سن من بود که عاشق الویس پریسلی شد، او مرا به خاطر همه اینها سرزنش کرد و به من گفت: “چرا مرا مجبور به این کار کردی؟”

پس از آن، در تابستان همان سال، هیلتون به تصمیم والدینش برای زندگی با مادربزرگش به فرانسه رفت.

به گفته هیلتون، دهه ها طول کشید تا متوجه شود که قربانی کودک آزاری شده است.

او در کتاب خود نوشت: دهه ها طول کشید تا کلمه پدوفیل را به زبان بیاورم، دیدن او در نقش یک کودک آزارگر به معنای دیدن خودم در نقش یک قربانی بود و من توان پرداخت آن را نداشتم.

هیلتون در بخشی دیگر از خاطرات خود فاش کرد که مردی در اولین تجربه جنسی خود در سن ۱۵ سالگی به او تجاوز کرده است.

در آن زمان، هیلتون با مادربزرگش در کالیفرنیا زندگی می کرد و اغلب با دوستانش به مرکز خرید در لس آنجلس می رفت.

به گفته هیلتون، پیرمردها آنجا دور مغازه ها می چرخیدند و با آنها صحبت می کردند و یک روز او و دوستانش را به خانه خود دعوت کردند.

هیلتون در ادامه به تفصیل توضیح داد که پس از نوشیدن مشروب در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.

او همچنین فاش کرد که در سال ۲۰۰۳، زمانی که ۲۲ سال داشت، از نامزد سابقش، جیسون شاو، باردار شد، اما چون آمادگی بچه دار شدن را نداشت، فرزندشان را با هم سقط کرد.

جیدا پینکت اسمیت

بزرگترین افشاگری از خاطرات سلبریتی های هالیوود در سال 2023

جیدا پینکت اسمیت در کتاب خاطراتش «شایسته» درباره مراسم بحث برانگیز اسکار ۲۰۲۲ صحبت کرده است، جایی که شاهد سیلی زدن همسرش ویل اسمیت به مجری مراسم، کریس راک، بود و فاش کرد که او و ویل اسمیت از سال ۲۰۱۲ با هم قرار داشتند. با هم زندگی نمی کنند اما هنوز به طور رسمی طلاق نگرفته اند.

جیدا پینکت اسمیت نوشت که او و ویل اسمیت به عنوان زن و شوهر در مراسم اسکار شرکت کردند، اما پس از آن سالی تصمیم گرفت همسر ویل اسمیت بماند، اگرچه اگر برعکس بود، به خاطر همسرش به او سیلی نمی زد.

جیدا پینکت اسمیت همچنین گفت که او در زمان سیلی فکر می کرد که کل ماجرا یک شوخی است.

توسط کریس راک، او بعداً به او گفت که واقعاً قصد هیچ آسیبی نداشته است.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا