فرهنگ و هنر

بزودی مرحله سوم سود سهام عدالت واریز می شود

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهد بود.


افق میهن –

مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت در آذرماه سال گذشته و مرحله دوم واریز در ۳ اسفندماه انجام شد. سود سهام عدالت که به دلیل سوء نیت برخی شرکت ها تسویه نشده است و همین موضوع فرصتی را برای برخی سودجویان فراهم کرده است.

مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در این خصوص گفت: سهامداران اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی و خبرگزاری ها دنبال کنند و روی هیچ لینکی کلیک نکنند. .

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: زمانی که قرار شد سود سهام عدالت واریز شود، این سود به شماره شبای بانکی سهامداران ثبت شده در سامانه سجام واریز می شود. همچنین برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهد بود و سازمان بورس زمان واریز سود فاز سوم و تسویه سهام عدالت را اعلام می کند.

زمان دقیق وصول سود سهام عدالت مشخص نیست

چندی پیش ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به محض دریافت مابقی سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت بر اساس مصوبه شورای عالی بورس. صرافی، این سود را به ذینفعان واریز می کنیم، اما متاسفانه تاکنون میزان دقیق این سود مشخص نیست.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا