فناوری

بسته‌های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول معرفی شدند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

آغاز فصل بهار همیشه فرصتی مساعد برای سفرهای نوروزی است و به همین مناسبت همراه اول بسته های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ویژه سفرهای زیارتی و سیاحتی نوروزی خود را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی در روزهای پایانی سال یکی از برنامه های رایج خانواده های ایرانی است که ترجیح می دهند بر اساس بودجه خود با برنامه ریزی مشخص به استقبال سال نو بروند.

به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با توجه به دغدغه های مردم،کمپین نوروز ۱۴۰۳همچنین با ایجاد بهترین تجربه ارتباطی در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در زمینه «سرویس رومینگ بین‌المللی»، همانند کمپین سال گذشته را طراحی و اجرا کرده است.

مسافران با خرید بسته های اینترنت بین المللی و تماس رومینگ با تلفن همراه اول می توانند علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، از طریق شبکه های اجتماعی با بستگان خود به صورت نامحدود در ارتباط باشند. یکی از مزیت های دیگر استفاده از بسته های رومینگ، علاوه بر دسترسی به تمامی وب سایت های بانکی و دولتی ایران، عدم نیاز به صرف ارز برای خرید سیم کارت و بسته اپراتورهای خارجی است. گردشگران ایرانی با استفاده از سرویس رومینگ دیتا به درگاه، فروشگاه و اپلیکیشن موبایل اول دسترسی رایگان خواهند داشت.

کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی با سیم کارت های دائمی یا اعتباری خود می توانند بسته های رومینگ را برای خود یا مسافران خود خریداری کنند. برای سهولت در کار مشتریان شرکتی، امکان خرید بسته های رومینگ برای دیگران با ارائه فاکتور رسمی از فروشگاه یا اپلیکیشن «همراه من» وجود دارد.

این کمپین با توجه به مقاصد پرتردد ایرانیان و رفع نیاز انواع مشترکین، بسته های رومینگ را برای کشورهای منطقه نوروزی، عراق، ترکیه، امارات و سراسر جهان (در بیش از ۱۰۰ اپراتور خارجی) ارائه می کند. به تمامی ایرانیانی که قصد سفر به کشورهای خارجی در ایام نوروز را دارند، استفاده از کد دستوری “ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع” را پیشنهاد می کند. بسته های رومینگ نوروزی در دو نوع «اینترنت بین المللی نامحدود» و «تماس جهانی» ارائه می شود.

* بسته رومینگ ویژه با عراق
بسته نوروزی تهیه شده برای مسافران عراقی «اینترنت نامحدود ۷ روزه» است که با قیمت ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شود.

* بسته رومینگ ویژه با Türkiye
مسافران نوروزی ترکیه نیز می توانند با خرید و فعال سازی «اینترنت نامحدود ۱۰ روزه» به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از هدایای «۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک» بهره مند شوند.

* بسته رومینگ ویژه با امارات
مشترکینی که قصد سفر به امارات را دارند می توانند بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه» را با قیمت ۵۰۰ هزار تومان خریداری و فعال کنند و از هدایای «۳۰ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک» بهره مند شوند.

* بسته های رومینگ ویژه در سراسر جهان
سایر مشترکین همراه اول که علاقه مند به سفر به چند کشور منطقه یا کشورهای اروپایی و آسیایی در سفرهای نوروزی خود هستند و بدون خرید سیم کارت خارجی از بسته های اینترنتی مقرون به صرفه یا تماس های رومینگ بین المللی استفاده می کنند، می توانند بسته های رومینگ دنیا را ایران تحلیل کنند. ایام ویژه نوروز ۱۴۰۳ را ایران تحلیل کنید.

متقاضیان می توانند بسته به نیاز خود یکی از دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه» یا «۲۵ دقیقه مکالمه ۱۴ روزه» را ایران تحلیل کنند.

بسته اینترنت نامحدود ۷ روزه در سراسر جهان یک میلیون تومان و قیمت بسته ۲۵ دقیقه ای مکالمه ۱۴ روزه در سراسر جهان با ۲۵ پیامک هدیه ۴۸۰ هزار تومان است.

دسترسی به لیست کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنتی و تماس های رومینگ در سراسر جهان از طریق آدرس شاید.

متقاضیان فقط باید قبل از ورود به کشور مقصد از فعال شدن سرویس رومینگ خود مطلع باشند که این امر با شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱ مربع و یا مراجعه به منوی رومینگ در اپلیکیشن موبایل من امکان پذیر است.

فعال سازی بسته های مربوط به این کمپین از هم اکنون تا پایان سفرهای نوروزی (نیم) فروردین ماه ۱۴۰۲) ادامه دارداز طریق کدهای دستوری موجود در صفحه این کمپین در پورتال اول همار، اولین فروشگاه اینترنتی همار و اپلیکیشن “همراه من” امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا