بانک و بیمه

بسته ویژه بانک پارسیان با ویژگی‌های جذاب برای کارکنان سازمان‌ها

به گزارش ایران تحلیل به نقل از نیمکت پارسیبا توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمان ها به تقویت قدرت خرید کارکنان خود، بسته مذکور ابزار بسیار موثری برای تعامل بهتر با سازمان ها و بهره مندی آنها از خدمات بانک پارسیان خواهد بود.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تجارت و مدیریت، منابع انسانی یکی از عناصر کلیدی هر سازمانی است. نیاز به نیروی انسانی در یک مجموعه به حدی است که در سال های اخیر متخصصان این حوزه به شدت بر مدیریت آن تمرکز کرده اند.

در سازمان ها، کارکنان بزرگترین منبع و مسیر موفقیت آن سازمان هستند. رفتار منصفانه با کارکنان و فراهم کردن فرصت هایی برای توسعه آنها به سازمان کمک می کند تا ایده ها را برای دستیابی به اهداف تجاری پیاده کند و این دقیقاً همان کاری است که بخش منابع انسانی انجام می دهد.

به منظور حفظ رضایت کارکنان و رفع نیازهای آنان، بسته ویژه ای توسط بانک پارسیان برای کارکنان سازمان ها تهیه و جهت استفاده به سازمان ها ارائه شده است.

خدمات و تسهیلات برای کارکنان سازمان های بسته ویژه پارسیس
پکیج ویژه کارکنان سازمان ها به گونه ای طراحی شده است که تمامی شرکت های دولتی، دولتی و خصوصی می توانند از این بسته استفاده کنند.

برای افتتاح حساب کارمندی می توانید از اپلیکیشن پارسیان من استفاده کنید یا فایل افتتاح حساب گروهی را پر کرده و به بانک ارسال کنید.

همچنین پرداخت حقوق کارکنان به صورت حضوری و با تکمیل فرم درخواست و فایل واریز حقوق کارکنان توسط سازمان و ارسال آن به شعبه و یا حضوری از طریق سامانه اینترنتی و پارس بانک پارسیان امکان پذیر است.

به کارمندان نیز تخفیف هایی داده می شود، مانند: ب- اعطای غرامت تا چهار برابر حقوق کارمند و حداکثر سقف اعتبار کارت اعتباری پس از سومین واریز حقوق کارمند به بانک و همچنین اعطای امکان نظارت تا چهار برابر درجه. میانگین امتیاز ثبت شده در حساب شخصی کارمند کارمند با بهترین شرایط و کمک هزینه ایجاد می شود. کارت اعتباری چند بخشی با نقطه مصرف مشخص بدون کارمزد و نظارت ارائه می شود.

در روش اعطای تسهیلات از طریق کارت اعتباری چندبخشی با محل استفاده مشخص؛ امکان خرید با بانک در شعب طرف مقابل، مذاکره و انعقاد قرارداد با شعب پیشنهادی سازمان و همچنین ارائه کارت اعتباری با شرایط ترجیحی برای کارکنان وجود دارد.

سایر مزایایی که می توان به کارکنان سازمان های بسته اختصاصاً برای پارسیس ارائه داد
تسهیل شرایط افتتاح حساب جاری، قرعه کشی های فصلی (در هنگام انتخاب سپرده صبا)، استفاده از جوایز موجود در باشگاه مشتریان بانک پارسیان از طریق امتیازات انباشته در باشگاه، تخفیف فوری از ۱ تا ۵۰ درصد در شبکه پذیرندگان. (بیش از ۱۴۰۰۰ پذیرنده در شبکه تاپیا)، استفاده از حداکثر نرخ های تخفیف در بیمه صاحبان خانه، امکان برگزاری کمپین های تشویقی ویژه برای هر سازمان از طریق باشگاه مشتریان و بهره مندی از مزیت های شرکت های تابعه بانک پارسیان از دیگر ویژگی های متمایز است. ویژگی ها و امکانات متعدد پکیج ویژه کارکنان سازمان ها توسط بانک پارسیان برای استفاده تهیه و ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا