فناوری

بسیاری از اسرا به دلیل حملات و بمباران رژیم صهیونیستی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام گفت: ضربات سنگینی به دشمن وارد کردیم که باز هم بیشتر از ضربه شانزدهم است. مهر ما وارد شدیم

وی افزود: چاره ای نداریم جز اینکه از تمام توان خود برای پاسخگویی به کشتار و جنایات دشمن علیه ملت خود استفاده کنیم.

سخنگوی گردان های قسام افزود: نبرد طوفان الاقصی نبردی مهم در تاریخ ملت و فریاد آزادی همه ملت ها بود.

ابوعبیده همچنین درباره دستاوردهای مجاهدین فلسطینی گفت: در طول ۱۰۰ روز جنگ ۱۰۰۰ خودروی زرهی متجاوزان اسرائیلی را هدف قرار دادیم و منهدم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه سلاح هایی که مجاهدان فلسطینی با آن نیروها و سلاح های دشمن را هدف قرار دادند، ساخت گردان های قسام بود، افزود: حماسه ای که مجاهدان ما ایجاد کردند به عنوان یکی از بزرگترین و مقدس ترین نبردهای تاریخ ملت ثبت خواهد شد. تبدیل شد. “

سخنگوی گردان های قسام ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی یک جنگ فلسطینی است که ملت و مقاومت با هم در یک سنگر می جنگند. از میدان با وجود همه تجهیزات و سلاح هایی که دارند.

ابوعبیده همچنین گفت: دشمن در رسیدن به اهداف خود و رهایی اسرا از غزه ناکام بوده و بسیاری از اسیران دشمن در هفته های اخیر سرنوشت نامعلومی داشته اند و اکثر این اسرا کشته شده اند و مسئولیت این امر کاملا بر عهده آن است. صهیونیست ها رژیم

وی افزود: دستاوردهای ادعایی دشمن در خصوص موشک ها و تونل های غزه مایه تمسخر است و روزی کذب این ادعاها را ثابت خواهیم کرد.

سخنگوی گردان های قسام در بخشی دیگر از سخنان خود، مقاومت یمن، لبنان و عراق را به خاطر ضرباتی که به دشمن وارد کردند تجلیل کرد و گفت: پیام هایی از مقاومت در خصوص گسترش دامنه عملیات علیه صهیونیست ها دریافت کرد. . اگر دشمن در روزهای آینده به غزه ادامه دهد. ما آن را انجام دادیم.

ابوعبیده افزود: فرزندان شهدای العروری، عایشه و سایر شهدا باید از این فرصت تاریخی برای حمله به مهاجمان استفاده کنند.

وی افزود: وظیفه ما این است که به ۲ میلیارد مسلمان اعلام کنیم که دشمن صهیونیستی اکثر مساجد نوار غزه را ویران کرده است.

سخنگوی گردان های قسام گفت: درخواست ما از همه مسلمانان این است که از ماهیت این نبرد و دولت جنایتکار رژیم صهیونیستی آگاه باشند و ضعیف ترین ایمان، کمک نکردن به مظلوم و کمک نکردن به مساجد است. . پس در همه مساجد قنوت بخوانید و از مقاومت و مستضعفین دعا کنید. به یاری خداوند سحر ملت ما نزدیک است و جهاد و خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا