ورزشی

بطری جادو داشتیم که بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم

خوزه مورایس پس از برتری ۲-۱ تیمش در خانه ملوان بندرانزلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت فکر می کنم بازی هیجان زیادی داشت. مولان نیمه اول خوبی داشت و البته نشاط زیادی با شدت بالا داشت. بازی جو خوبی برای هواداران داشت. از بازیکنانم تشکر می کنم که در نیمه اول فشار را تحمل کردند و در نیمه دوم کار را تمام کردند.

وی درباره وضعیت سپاهان گفت: همیشه وقتی پیروز می شویم خوشحال می شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت چهره خود پس از پیروزی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی نیز به خبرنگاران گفت: من همیشه بعد از برد اینگونه هستم. برد و باخت طبیعی است و من همیشه به تیم حریف به خاطر شکست در کنفرانس های بعد از بازی احترام می گذارم و چهره خوشحالی از خود نشان نمی دهم.

مورائیس در پاسخ به این سوال که در بین دو نیمه چه کرد که سبک بازی تیمش را در نیمه دوم تغییر داد، تصریح کرد: ما یک بطری جادو داشتیم که بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم! منظورم بازیکنانی است که در بطری هستند باید آنها را تکان دهید تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و بعد از آن شاهد بودیم که شهریار مقانلو دو گل زد.

وی درباره حال و هوای ورزشگاه سیروس بندرانزلی خاطرنشان کرد: من عاشق این فضا هستم، پارسال هم آمدم اینجا. جو ورزشگاه شبیه بازی دربی بود. من شمال (ایران) را دوست دارم چون زیباست و مردمان فوق العاده ای دارد. از جو ورزشگاه های شمالی خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت او برای بازی با پرسپولیس گفت: فکر می کنم او می تواند بازی کند و باید بررسی کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم. همه بازی ها حساس هستند و تفاوت چندانی با هم ندارند. شاید به خاطر تعداد طرفدارانش فرق کند. من همه بازی ها را یکسان می دانم و به نظرم حساسیت خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا