ورزشی

بفهمم مفید نیستم خودم کنار می‌روم

یورو ۲۰۲۴ برای پرتغال با تصمیم مارتینز برای ساختن تیم حول محور رونالدو آغاز شد. کریستیانو رونالدو ۳۹ ساله در این تورنمنت ۴۸۶ دقیقه بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند. با این حال روبرتو مارتینز همچنان به دنبال استفاده از این بازیکن است.

پرتغال پنجشنبه شب در افتتاحیه لیگ ملت ها میزبان کرواسی است و یکشنبه میزبان اسکاتلند است و روبرتو مارتینز، سرمربی تیم، رونالدو را در ترکیب خود قرار داده است.

به گزارش ساکرنت، رونالدو درباره زمزمه های جدایی اش از تیم ملی پرتغال گفت: این چیزها فقط در مطبوعات مطرح است و هیچ وقت به ذهنم نرسید که دوران حضورم در تیم ملی پرتغال تمام شده است. برعکس به من انگیزه بیشتری برای ادامه کار می دهد. قصد من قهرمانی در لیگ ملت ها است زیرا قبلاً یک بار قهرمان شده ایم و می خواهیم دوباره آن را تکرار کنیم.

وی افزود: تا پایان دوران حرفه ای ام همیشه این ذهنیت را دارم که با تمام توان برای تیم ملی کشورم بازی کنم. چیزی که در حال حاضر احساس می کنم این است که به عنوان یک بازیکن باتجربه در تیم هستم تا به بازیکنان کمک کنم و اگر نه، خودم را کنار می کشم. اگر احساس کنم مفید نیستم، اولین نفری خواهم بود که می روم و مثل همیشه با وجدان پاک می روم زیرا می دانم که هستم، چه کاری می توانم انجام دهم و چه کار خواهم کرد.

به نظر می رسد این بازیکن ۳۹ ساله نگران انتقاداتی که به خاطر گل نخوردن در یورو به او شده است نیست. او در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا مقابل اسلوونی نیز یک پنالتی را از دست داد اما پرتغال در ضربات پنالتی پیروز این بازی شد.

رونالدو در قسمت بعدی گفت: انتقاد عالی است چون اگر انتقاد نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود. همیشه اینطور بوده است. بنابراین سعی می کنم راهم را دنبال کنم. نه فقط با گل زدن، بلکه با رعایت قوانین، زیرا فوتبال خیلی بیشتر از خوب بازی کردن یا گلزنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا