ترندهای روز

بلاگر معروف زن ایرانی خودکشی کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وبلاگ نویس معروف اینستاگرام که با انتشار استوری های متعدد در فضای مجازی تهدید به خودکشی کرده بود با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و به این ترتیب تحقیقات از تیم جنایی آغاز شد.

ویدا همسر فقید پیمان آدیداس وبلاگ نویس معروف اینستاگرام و سازنده کلیپ های سوزماس در فضای مجازی بود.

یک وبلاگ نویس زن معروف ایرانی خودکشی کرد

بعدازظهر دیروز دوشنبه یازدهم تیرماه مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام این خبر تیم تحقیقاتی به دستور قاضی موسی رضازاده; بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی با حضور در محل حادثه با جسد زن جوان بلاگری که با مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود، مواجه شد.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که احتمالا زن جوانی که با نامزد وبلاگ نویسش از شمال به تهران سفر می کرد با هم اختلاف پیدا کرده و در بین راه از خودروی خود پیاده شده و سپس برای خرید قرص نزد ناصرخسرو رفته است. بررسی های بیشتر نشان داد زن جوان زمانی که به خیابان ناصرخسرو می رفت در جاده داستانی گذاشته و طلب بخشش کرده است! همچنین قرص فروش او را تا تجریش همراهی کرد.

به این ترتیب از فروشنده قرص مورد بازجویی قرار گرفت و ماجرا را اینگونه برای تیم جنایی توضیح داد: متوفی وقتی نزد ناصرخسرو آمد، تقاضای قرص برنج کرد اما من در آن زمان قرص مورد نظر را نداشتم. به همین دلیل رفتیم تا با اسرار او قرص بگیریم. اما وقتی برگشتیم گاری من را دزدیدند. وقتی شکایت کردم، مدعی شد که قرص نخورده و فقط می‌خواهد یک جوان را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان درخواست کرد با هم به تجریش بروند و پول را در آنجا به من بدهند اما ناگهان قرص را در مقابل چشمان مرد جوان خورد و حالش بد شد. او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر پزشکی فایده ای نداشت و روی تخت اورژانس جان باخت.

پس از تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مامور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با داوری موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل در شعبه یازدهم بازپرسی جنایی، جسد متوفی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا