فناوری

بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل ۱۸ ماه فاصله داریم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیجیاتو: خبرنگار بلومبرگ در یادداشتی مدعی شده است که نسل دوم ویژن پرو احتمالا حداقل تا ۱۸ ماه عرضه نخواهد شد.

هدست ویژن پرو چند هفته ای است که به طور رسمی وارد بازار شده است و علاقه مندان از هم اکنون به فکر نسل بعدی این محصول هستند. اما خبرنگار بلومبرگ معتقد است که نسل دوم هدست اپل حداقل تا ۱۸ ماه وارد بازار نخواهد شد.

مارک آلمان از بلومبرگ در یادداشتی جدید اعلام کرده است که اپل به احتمال زیاد حداقل ۱۸ ماه تا عرضه نسل دوم ویژن پرو فاصله دارد. پیش از این در گزارش ها اعلام شده بود که کوپرتینویی ها کار روی Vision Pro 2 را آغاز کرده اند اما حالا با این گزارش به نظر می رسد نباید به این زودی ها منتظر عرضه این دستگاه باشیم.

چنین فاصله زمانی طولانی بین دو نسل از این هدست شاید ایده آل نباشد، اما به اپل کمک می کند تا Vision Pro به اندازه کافی بفروشد و جای پای خود را در بازار تقویت کند. لازم به ذکر است که اپل هنوز عرضه جهانی این هدست را آغاز نکرده و برای این امر به زمان بیشتری نیاز دارد.

گارمین همچنین می گوید که راه اندازی Vision Pro نشان داد که هدست های واقعیت ترکیبی هنوز نیاز به بهبود زیادی دارند. وی با اشاره به بررسی های انجام شده بر روی این دستگاه اشاره کرد که در حال حاضر استفاده از ویژن پرو برای کارهای روزانه می تواند چالش برانگیز باشد. ژرمن افزود: “رابط کاربری دستگاه همیشه یکنواخت کار نمی کند، و فراموش کردن این واقعیت که ما برای این تجربه ۳۵۰۰ دلار یا بیشتر پرداخت می کنیم، سخت است.”

هفته گذشته در گزارشی اعلام شد که خریداران ویژن پرو در حال بازگرداندن این محصول به اپل هستند. حال خبرنگار بلومبرگ مدعی است که این بازگشت ها طبیعی است و به دلایل مختلفی رخ می دهد. او می گوید: «اگر». [ویژن پرو]اگر آن را خریده اید، به احتمال زیاد از طرفداران سرسخت اپل یا عاشق فناوری های جدید هستید. این گروه از افراد نسبت به خریداران آیفون و آی‌پد، احتمال بازگشت چیزی را کمتر دارند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا