ارزهای دیجیتال

بنیاد آوالانچ وارد بازار میم کوین‌ها می‌شود

به گزارش ایران تحلیل:






بنیاد Avalanche قصد دارد از صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود برای خرید MemeCoin استفاده کند.



به گزارش ایران تحلیل، بنیاد آوالانچ، سازمان غیرانتفاعی که مسئولیت توسعه شبکه بهمن را بر عهده دارد، اعلام کرده است که قصد دارد با صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری NFT خود، Memecoin را خریداری کند.

این حرکت که بخشی از ابتکار کاتالیزور فرهنگ بنیاد است، به منظور شناسایی و ترویج فرهنگ و سرگرمی مرتبط با memecoins انجام شده است. این بنیاد معتقد است که ارزش میم کوین ها از ارزش کاربردی آنها بیشتر است. به گفته Avalanche، memecoin ها نماد علایق مشترک جوامع مختلف شرکت کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال است.

بنیاد Avalanche با در نظر گرفتن عواملی مانند تعداد دارندگان، نقدینگی، بلوغ پروژه، اصول راه اندازی منصفانه و احساسات عمومی اجتماعی، تاکید زیادی بر گنجاندن memecoin ها در مجموعه خود دارد.

یکی از میم کوین هایی که اخیرا در جامعه بهمن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کوکینو (COQ) یک توکن با مضمون خروس است. بر اساس داده‌های DexScreener، علیرغم فقدان ارزش ذاتی و عدم وجود تیم یا برنامه در وب‌سایت رسمی این میم کوین، COQ بیش از ۱.۴۷ میلیون درصد بین ۸ دسامبر و بالاترین رکورد خود در ۲۰ دسامبر افزایش یافت.

رونق بازار NFT

اعلام Avalanche در بحبوحه بحث و جدل پیرامون بازار میم کوین در شبکه های مختلف بلاک چین منتشر شد. علاوه بر این، این اعلامیه در زمانی است که بازار NFT در حال افزایش است. بر اساس داده‌های شرکت داده‌های رمزنگاری DappRadar، حجم معاملات NFT در ماه اکتبر با ۹۹ میلیون دلار افزایش به ۴۰۵ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده سطح فروش‌هایی است که از ماه آگوست مشاهده نشده است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا