اخبار اقتصاد ایران

بهترین اکتان بوستر خارجی و ایرانی

اکتان بوستر محصولی است که می توان آن را به بنزین اضافه کرد تا کیفیت و ترکیب آن بهینه شود.

اکتان بوستر محصولی بی نظیر در بهینه سازی سوخت خودرو است. متاسفانه به دلیل کیفیت پایین بنزین، آلاینده های زیادی وارد هوا می شود و موتور خودروها نیز در دراز مدت آسیب می بینند.

اکتان بوستر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

یکی از انواع مکمل های بنزین است که از ترکیبات شیمیایی خاصی به منظور افزایش عدد اکتان و بهینه سازی سوخت تشکیل شده است. برای استفاده از این مکمل سوخت باید نوع خودرو و مدل یا برند سازنده محصول را در نظر بگیرید. به طور کلی مزایای استفاده از این مکمل عبارتند از:

  • عملکرد بهتر موتور
  • افزایش قدرت خودرو
  • کاهش آلودگی محیط زیست
  • جلوگیری از اشتعال زودرس
  • جلوگیری از تصادف خودرو
  • جلوگیری از سایش و اصطکاک قطعات
  • بهبود احتراق سوخت و کاهش مصرف سوخت
  • موتور را از آسیب محافظت کنید
  • تمیز کردن محفظه احتراق و شیرها
  • کاهش صدای موتور و افزایش عمر موتور
  • بهبود عملکرد موتور در هوای گرم

تفاوت نقطه و واحد در عدد اکتان چیست؟

برای افزایش عدد اکتان بنزین به میزان ۱ واحد، باید ۱۰ امتیاز یا ۱ واحد روی مکمل سوخت ذکر شود. به این معناست:

۱۰ امتیاز = ۱ واحد

انواع اکتان بوستر بر اساس برند سازنده چیست؟

برندهای مختلف در کشورهای مطرحی مانند آلمان و آمریکا تولید اکتان باکیفیت را در کنار دیگر محصولات خود قرار داده اند. اکتان خارجی یا وارداتی اغلب توسط شرکت های توزیع داخلی تضمین می شود. در این متن با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد.

تقویت کننده اکتان لیکوی مولی معروف ترین و بزرگترین برند آلمانی با تکنولوژی پیشرفته

این برند آلمانی دارای تنوع زیادی در تولید روغن خودرو، روغن ترمز، روان کننده، مکمل سوخت و موارد مشابه می باشد. مکمل سوخت LIQUI MOLY مدل Octane Plus بر اساس آخرین استانداردها و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود. این محصول برای افزودن به سوخت خودرو تولید شده و می تواند عدد اکتان را بین ۲ تا ۴ امتیاز افزایش دهد.

تقویت کننده اکتان لیکومولی

اکتان بوستر Xado محصول یک برند بین المللی و افتخار آفرین

این یک برند اوکراینی است. یکی از محبوب ترین محصولات آن XADO VERYLUBE OCTANE BOOSTER است که هدف آن بهینه سازی بنزین و کاهش آلاینده های ناشی از سوخت بی کیفیت است و عدد اکتان بین ۵ تا ۶ واحد افزایش می یابد و شتاب خودرو افزایش می یابد و ضربه موتور کاهش می یابد.

Octane Booster STP (STP)، نامی آشنا در بازار افزودنی های سوخت

یک شرکت آمریکایی است و Octane Booster STP یکی از مکمل های محبوب در بازار جهانی است که مانند سایر اکتان های قابل اعتماد در خودروهای توربو، ۶ و ۸ سیلندر قابل استفاده است.

اکتان بوستر راونول برندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

مکمل سوخت راونول یکی از بهترین محصولات این برند آلمانی است که برای افزایش عدد اکتان بنزین استفاده می شود. این مکمل با افزودن آن به بنزین بی کیفیت یا معمولی می تواند عدد اکتان را بین ۳ تا ۸ امتیاز افزایش دهد. در نتیجه سوخت بهینه خودرو و آلاینده های کمتری وارد هوا می شود.

تقویت کننده اکتان گوموت، یک برند قدیمی در تولید مکمل های سوختی

این برند آمریکایی است و یکی از مهمترین نتایج استفاده از این محصول جلوگیری از کوبش موتور و سوختن خشن است که باعث افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت نیز می شود. لازم به ذکر است که Gamut Octane Booster قادر است عدد اکتان را ۸ امتیاز افزایش دهد.

تقویت کننده اکتان آدینول، یکی از معروف ترین مکمل های سوخت موجود در بازار

این برند آلمانی است و مکمل بنزین ADDINOL Octane Booster یکی از بهترین محصولات قابل استفاده برای انواع خودرو می باشد و با قدرت احتراق بسیار بالای خود علاوه بر افزایش کیفیت سوخت کمک زیادی به بهبود موتور خودرو می کند. عملکرد و شتاب او انجام می دهد. اکتان بوستر آدنول قادر است عدد اکتان را ۵ امتیاز افزایش دهد.

تقویت کننده اکتان لوکاس (لوکاس)، رهبر تولید کنندگان مواد افزودنی خودرو در جهان

این برند آمریکایی محصولات قدرتمندی را برای افزایش عدد اکتان و کیفیت بنزین عرضه کرده است. مکمل سوخت لوکاس همیشه به عنوان یکی از ۵ برند برتر در جهان شناخته می شود. این محصول پرطرفدار وقتی به بنزین اضافه می شود، ضربه ماشین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

تقویت کننده اکتان لوکاس برای توربوهای خودرو، سنسورهای اکسیژن و مبدل های کاتالیزوری ایمن است. قدرت اضافی لوکاس به حدی است که می تواند ۳۰ امتیاز به عدد اکتان بنزین اضافه کند و در تمامی خودروهای توربوشارژ و سوپرشارژ قابل استفاده باشد. این ویژگی در کمتر مکملی یافت می شود.

ووفر اکتان بوستر را از نمایندگی آن در تهران خریداری کنید

خوشبختانه در سال های اخیر حجم تولیدات مرغوب ایرانی به حدی بوده که توانسته بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. در ادامه دو نمونه از معتبرترین و پرفروش ترین اکتان های بنزینی داخلی را معرفی کرده ایم.

مکمل بنزین برند ووفر

ووفر اکتان بوستر مدل Shot Pro 10 یکی از رایج ترین و پرفروش ترین نمونه های این برند می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به کاهش مصرف سوخت، حذف کوبش و افزایش عدد اکتان تا ۱۰ واحد اشاره کرد. طبق توصیه شرکت سازنده، هر بسته از این مکمل برای ۵۰ لیتر بنزین کافی است.

سایر مکمل های سوخت ووفر شامل شات بلو ۳، شات پرو ۶، شات پرو ۸، CH-C، CH-B، CH-Power، افزایش دهنده قدرت، اکتانیوم هستند که هر کدام برای خودروهای خاصی مناسب هستند.

در پایان لازم به ذکر است که خودرو مدیک نماینده رسمی محصولات ووفر در تهران و دیجی کالا می باشد. بنابراین بهترین و ساده ترین راه برای خرید مکمل های سوخت ووفر مراجعه به دفتر فروش و یا تماس با شماره های فروش موجود در سایت می باشد. ماشین پزشکی است.

مکمل سوخت پتروتکس

بهترین مکمل سوخت پتروتکس، تقویت کننده اکتان پتروتکس پتروگلد مدل پتروتکس پتروگلد ۳۰۰ میلی لیتر تحت لیسانس آلمان و در ایران تولید می شود. این محصول با افزایش عدد اکتان بنزین باعث عملکرد بهتر موتور و کاهش صدا می شود. مکمل سوخت پتروتکس پتروگلد قابل استفاده در تمامی خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. این مکمل روی خودروهای توربو چینی تاثیر بالایی دارد. تمامی مکمل های سوخت پتروتکس را می توانید از سایت معتبر خودرو مدیک خریداری کنید. خودرو مدیک نماینده رسمی محصولات پتروتکس در تهران و دیجی کالا می باشد.

بهترین اکتان افزاینده ایرانی

نتیجه

اکتان بوستر محصولی است که می توان آن را به بنزین اضافه کرد تا کیفیت و ترکیب آن بهینه شود. با این مکمل سوخت، آلاینده های هوا ناشی از سوخت بنزین بی کیفیت کاهش می یابد. اما اینکه چه مارک و مدل مکمل سوخت برای خودرو استفاده شود بسیار مهم است.

در بازار شاهد مدل های مختلفی از اکتان هستیم که برخی از آنها بی کیفیت هستند. پس برای خرید مکمل سوخت متناسب با نوع و مدل خودرو و کیفیت بالای تولید، خیالتان از اصل بودن آن راحت باشد، می توانید به سایت خودور مدیک مراجعه کنید. تمامی مدل های معرفی شده در این مقاله در این مجموعه ارائه شده است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را به صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر این، محصولات دیگری مانند انواع روغن، ضد یخ، ضد یخ، خنک کننده، انواع احیا کننده های نانو سرامیکی، بهترین مکمل های سوخت و روغن، پکیج های نگهداری خودرو و … در این مجموعه موجود می باشد.

مجموعه مدیک خودرو همواره در تلاش است تا بهترین مکمل های سوخت را با بهترین قیمت و تضمین اصالت در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. لازم به ذکر است که خودرو مدیک دارای نماد الکترونیکی بوده و دارای ضمانت اصالت کالا برای محصولات خود می باشد. بنابراین می توانید محصولات مورد نظر خود را از هر نقطه ایران با خیال راحت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا