اخبار اقتصاد ایران

بهترین فروشگاه های پوشاک در کرمانشاه

بدون شک یکی از اصلی ترین مناطق هر شهری فروشگاه ها به خصوص لباس فروشی ها هستند. در اکثر سفرها خرید یکی از قسمت های اصلی و پرطرفدار سفر به حساب می آید و بیشتر مسافران علاقه مند به آشنایی با فروشگاه های پوشاک هستند. قبل از سفر به یک شهر، خیلی بهتر است با مراکز خرید و فروشگاه های آن شهر آشنا شوید و بهترین ها را انتخاب کنید. کرمانشاه شهری زیبا در غرب ایران است که زیبایی های بسیاری دارد. در کرمانشاه فروشگاه های پوشاک متعدد و متنوعی وجود دارد که به عنوان یک مسافر اگر قصد خرید دارید، آشنایی با آنها مهم است. از این رو در ادامه این مطلب به معرفی بهترین فروشگاه های پوشاک کرمانشاه می پردازیم.

۱- فروشگاه هاکوپیان

اولین فروشگاه پوشاک واقع در کرمانشاه که قصد معرفی آن را داریم فروشگاه هاکوبیان است. فروشگاه هاکوپیان یک فروشگاه عرضه کننده پوشاک مردانه است که در آن می توانید انواع پوشاک مردانه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی پیدا کنید. هاکوپیان در فاز ۲ فرهنگیان کرمانشاه، بلوار بهشتی واقع شده است.

۲- فروشگاه نمایندگی چرم مارال در کرمانشاه

نمایندگی چرم مارال یکی از فروشگاه های معروف پوشاک کرمانشاه است که محصولات چرمی در آن به فروش می رسد. این فروشگاه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و به مراکز زیادی مانند رستوران، فضای سبز و فروشگاه های دیگر نزدیک است. نمایندگی چرم مارال کرمانشاه در خیابان ویلا، بلوار کارگر، بلوار امامی، خیابان گلستان پنجم واقع شده است.

۳-فروشگاه تک پوشاک

فروشگاه پوشاک تکین پوش همانند نامش تک فروشگاهی با اجناس منحصر به فرد و منحصر به فرد است. اگر برای خرید به این فروشگاه مراجعه کنید با محصولاتی شیک و زیبا و در عین حال خاص مواجه می شوید که شما را به خرید بیشتر ترغیب می کند. فروشگاه تکین پوش همواره در تلاش است تا بهترین و جدیدترین اقلام را در اختیار مشتریان خود قرار دهد پوشاک زنانه و تا حد زیادی رضایت آنها را جلب کند. در فروشگاه تکین پوش می توانید لباس زنانه را با قیمتی ارزان و در عین حال با کیفیت بالا خریداری کنید. فروشگاه پوشاک تکین پوش در خیابان گلها، بلوار نماز، خیابان گلستان، خیابان چهارم واقع شده است.

۴- فروشگاه پوشاک بهشت

فروشگاه پوشاک پارادایس یکی دیگر از فروشگاه های پوشاک عالی و برتر کرمانشاه است که در خیابان چقامیرزا ۲ واقع شده است.فروشگاه لباس پارادایس طیف وسیعی از پوشاک زنانه را ارائه می دهد که طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد. این فروشگاه برای جلب رضایت مشتریان خود، انواع پوشاک زنانه را با قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت عالی و مثال زدنی عرضه می کند.

۵- فروشگاه لباس شیک

فروشگاه شیک پوشان یک فروشگاه پوشاک مردانه است که در شهر کرمانشاه بسیار محبوب و معروف است. این فروشگاه با فروش بهترین و با کیفیت ترین محصولات، قیمت مناسب و همچنین رفتار حرفه ای و عالی توانسته رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کند. پوشاک ایرانی در کرمانشاه، خیابان شریعتی واقع شده است.

۶- فروشگاه پوشاک ستیا

فروشگاه ستیا یک فروشگاه زنانه است که در سراسر کشور شعبه های زیادی دارد. یکی از بهترین شعبه های این فروشگاه در کرمانشاه واقع شده است. بسیاری از بانوان کرمانشاهی به دلیل کیفیت و تنوع محصولات فروشگاه ستیا تمایل به خرید از این فروشگاه دارند. فروشگاه ستیا در خیابان ۲۲ بهمن کرمانشاه واقع شده است.

۷- فروشگاه پوشاک میس گلد

فروشگاه میس گلد یکی دیگر از فروشگاه های پوشاک کرمانشاه است که به عرضه و فروش پوشاک زنانه می پردازد. این فروشگاه با تنوع محصولات خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. فروشگاه پوشاک میس گلد در محله بازار کرمانشاه، بلوار مطهری، خیابان مدرس واقع شده است. ایستگاه اتوبوس میدان الغنبل نیز نزدیک این فروشگاه است که رفت و آمد را برای مشتریان آسان می کند.

۸- خانه عروس ماه

در این لیست قطعا جایی برای مغازه لباس عروس وجود دارد. مزون عروس ماه یکی از معروف ترین مزون های عروس کرمانشاه است که انواع لباس عروس را در طرح های مختلف ارائه می دهد. در این مزون از جدیدترین مجلات خارجی استفاده شده و سلیقه و بودجه همه مشتریان در نظر گرفته شده است. مزونت عروس ماه در مصلی، بلوار کارگر، بلوار امامی واقع شده است.

۹- فروشگاه جنسینو

یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ پوشاک کرمانشاه، فروشگاه جنسینو است که در محله گلستان کرمانشاه قرار دارد. این فروشگاه به بسیاری از مکان های ضروری کرمانشاه نزدیک است و دسترسی مشتریان را به راحتی میسر می کند. فروشگاه جنسینو همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. فروشگاه جنسینو در خیابان گلستان، بلوار بهشتی، خیابان سی متری دوم واقع شده است.

اطلاعات و شماره تلفن و آدرس نقشه و نشان روتر لباس ایرانی همدان

۱۰- فروشگاه پوشاک ایرانی

یکی دیگر از فروشگاه های پوشاک که باید در این لیست قرار گیرد فروشگاه است تن پوش ایرانی ها در بین مردم کرمانشاه بسیار معروف و محبوب هستند. همانطور که مشاهده کردید در کرمانشاه فروشگاه های پوشاک زیادی وجود دارد اما فروشگاه پوشاک ایرانی به دلیل قابلیت هایی که دارد بسیار شناخته شده است. فروشگاه پوشاک ایرانی فروشگاهی است که در سراسر شهرهای ایران شعبه های زیادی دارد که یکی از آنها فروشگاه است پوشاک ایرانی شعبه کرمانشاه است. این فروشگاه با داشتن لباس های متنوع توانسته است طیف وسیعی از سلیقه مشتریان را پوشش دهد و با ارائه خدماتی مانند قیمت مناسب، محصولات با کیفیت و رفتار حرفه ای و عالی رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کند. . سه شعبه پوشاک ایرانی در کرمانشاه وجود دارد که شعبه اول در سره مسکن، بلوار دانشگاه، شعبه دوم در خیابان برق، بلوار هفدهم. شهریور و شعبه سوم در خیابان الهیه، بلوار شهید واقع شده است و مشتریان می توانند برای خرید حضوری به یکی از این سه شعبه مراجعه کنند. علاوه بر این، این فروشگاه پوشاک امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای این منظور می توانید به وب سایت پوشاک ایرانی مراجعه کنید و از میان طیف وسیعی از لباس های جذاب و متنوع اقلام مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. خودتان انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا