ترندهای روز

بهترین فیلم های دوبله ۲۰۲۴ تماشا کنید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

  • راوتو کا رااز
  • بازی زیبا
  • همه همسایه ها را نابود کنید
  • پروژه دوروتی
  • دسپرادو
  • آخرین نفس
  • جانور درون
  • فیلم دادیو
  • غیر قابل مذاکره

راوتو کا رااز

کارگردان: آناند سوراپور

اکران: ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴

کشور سازنده: هند

بهترین فیلم های دوبله سال 2024 را تماشا کنید

اگر شما هم به سینمای هند علاقه دارید و می خواهید جدیدترین و بهترین فیلم های هندی را تماشا کنید; ما راز شب را به شما پیشنهاد می کنیم.

این فیلم درباره یک بازرس پلیس به نام نگی است. این بازرس از PTSD یا اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد. او پس از مرگ مدیر مدرسه شروع به کار روی این پرونده می کند.

بازی زیبا

کارگردان: Thea Sharrock

بازیگران: مایکل وارد، بکت هندلی، تهوایی هانت

اکران: ۲۹ مارس ۲۰۲۴

کشور سازنده: آمریکا و انگلستان

بد نیست بدانید که فیلم باززیبا یکی دیگر از فیلم های بسیار خوب است که این روزها نام آن بر سر زبان ها افتاده است. داستان این فیلم بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده و به همین دلیل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این داستان در رابطه با شخصی به نام مل که مدیر تیم فوتبال بی خانمان های انگلستان است نوشته شده است. در طی این ماجرا مل تصمیم می گیرد تیمش را برای بازی در جام جهانی به رم ببرد.

در راستای این داستان، او مهاجمی به نام وینی را وارد تیم خود می کند و زمانی که وینی به این تیم می پیوندد، یک سری مشکلات پیش می آید و داستان به این شکل ادامه پیدا می کند.

همه همسایه ها را نابود کنید

کارگردان: جاش فوربس

بازیگران: جونا ری، کیران دیول، رندی هلر

اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴

کشور سازنده: آمریکا

بهترین فیلم های دوبله سال 2024 را تماشا کنید

آیا فیلم های آمریکایی یکی از فیلم های مورد علاقه شما هستند؟ آیا احساس نیاز به دیدن یک فیلم جدید آمریکایی با دوبله فارسی دارید؟

تماشای فیلم جذاب Destroy All Neighbors را به شما توصیه می کنیم. این سریال ژانر ترسناک و کمدی دارد و داستان آن مربوط به شخصی به نام ویلیام براون است.

او یک نوازنده پر سر و صدا و بسیار عصبی است که طی حوادث مختلف باعث مرگ یکی از همسایه هایش می شود. به این ترتیب مشکلات زیادی برای او پیش می آید.

پروژه دوروتی

کارگردان: جورج هنری هورتون

بازیگران: دانیل هریس، تیم دیزارن، آدام بودرون

اکران: ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴

کشور سازنده: آمریکا

فیلم دیگری که این روزها به تازگی اکران شده و افراد زیادی را به این فیلم علاقه مند کرده است; این پروژه دوروتی است.

این فیلم در ژانر ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز است و داستان آن درباره دو نفر است که پس از یک سرقت ناموفق به یک مرکز علمی فرار می کنند.

این مرکز یک مرکز بسیار دور است و دو موجود در این مرکز باعث بیدار شدن یک هیولای خفته می شوند و در این راه با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

دسپرادو

کارگردان: سیو چنگ

بازیگران: دنی کواک-کوان چان، تات واه لوک، لیکون لو

اکران: ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴

کشور سازنده: چین

اگر به سینمای چین علاقه دارید؛ شما آن را دنبال می کنید و می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید و ببینید. فیلم Desperado است. این فیلم ژانر اکشن دارد و مربوط به شخصی به نام ژو می باشد.

در طول داستان این فیلم، ژو به یک باند تبهکار می پیوندد و برادرش بانو را نجات می دهد. اما متاسفانه دچار مشکل می شود و به زندان می رود.

او پس از آزادی از زندان سعی می کند با هویتی جدید زندگی جدیدی برای خود بسازد. اما او با مشکلاتی مواجه می شود و متوجه می شود که گروهی تبهکار دوباره در شهر مشغول فعالیت هستند، بنابراین دست به کار می شود و برای حل این مشکلات تلاش می کند.

آخرین نفس

کارگردان: یواخیم هدن

بازیگران: الکساندر آرنولد، جولیان سندز، کیم اسپیرمن

کشور سازنده: روسیه

بهترین فیلم های دوبله سال 2024 را تماشا کنید

آیا به سینمای روسیه علاقه دارید؟ آیا دوست دارید یک اکشن هیجان انگیز را که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود تماشا کنید؟ فیلم آخرین نفس را به شما پیشنهاد می کنیم.

این فیلم بسیار دوست داشتنی است و داستان آن درباره گروهی از دانشمندان است که برای کشف زیردریایی به جا مانده از جنگ جهانی دوم به غواصی می روند و در لوله های فلزی مختلف این زیردریایی گیر می کنند.

جانور درون

کارگردان: الکساندر جی فارل

بازیگران: اشلی کامینگز، جیمز کازمو، کیت هرینگتون

کشور سازنده: انگلستان

اگر به داستان های ترسناک علاقه دارید و می خواهید یکی از بهترین فیلم های ترسناکی که اخیرا اکران شده را تماشا کنید، فیلم The Monster Within را به شما پیشنهاد می کنیم.

در راستای داستان این فیلم، دختری در یکی از روستاهای دورافتاده از والدینش سوالاتی در این باره می پرسد و این سوالات رازی ترسناک و مرموز را درباره پدرش فاش می کند.

فیلم دادیو

کارگردان: کریستی هال

بازیگران: داکوتا جانسون، مارکوس آ. گونزالس، شان پن

کشور سازنده: آمریکا

یکی دیگر از فیلم هایی که در این لیست می خواهیم معرفی کنیم و حتما آن را تماشا کرده اید، فیلم بابایی است. این فیلم هم مانند بسیاری از فیلم های دیگر که در قسمت قبل معرفی کردیم در آمریکا ساخته شده است.

داستان این فیلم مربوط به زندگی دختر جوانی به نام دختری است. او پس از یک پرواز طولانی و طاقت فرسا با تاکسی به آپارتمان خود در منهتن می رود، اما در راه با راننده تاکسی دوست می شود و اطلاعات مختلفی را بین آنها رد و بدل می کنیم.

ژانر این فیلم درام است و توانسته امتیاز خوبی را در سایت IMDb کسب کند. به این ترتیب تماشای آن را به شما توصیه می کنیم، مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید.

غیر قابل مذاکره

کارگردان: خوان تاراتوتو

بازیگران: فرناندا بورچس، مائوریسیو اوچمان، تاتو الکساندر

کشور سازنده: مکزیک

در قسمت آخر این مقاله قصد داریم در مورد یکی دیگر از جذاب ترین فیلم های معرفی شده در سال ۲۰۲۴ صحبت کنیم، در مورد این فیلم محصول مکزیک صحبت می کنیم. در این فیلم شخصی به نام الن بایندر یک مذاکره کننده بسیار حرفه ای در زمینه گروگان گیری است و به این شکل به زندگی خود ادامه می دهد. اما داستان اصلی فیلم از آنجا شروع می‌شود که یک گروگان‌گیر از او می‌خواهد برای گروگان‌گیری رئیس‌جمهور و همسرش مذاکره کند. با توجه به این داستان جذاب، مسلم است که افراد زیادی به تماشای آن علاقه دارند و دوست دارند آن را تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا