ورزشی

بهت زاهدی پس از دومین اخراج؛ داوران روی من حساس شده‌اند!

فوکوکا ژاپن در جام حذفی در ورزشگاه سانکیو فرانتیر به مصاف کاشیوا رفت. شهاب زاهدی از ابتدا در این تیم حضور نداشت. او که هفته گذشته در جدال با اوزاکا از بازی اخراج شد، این بار به امید تغییر نتیجه تیمش و دوری از شکست به میدان آمد و این بار با اتفاقی مشابه و دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد. .

شهاب زاهدی که در جریان حضور در لیگ ژاپن توانسته بود دو پاس گل و ۶ گل برای تیم فوکوکا به ثمر برساند، حالا با طلسم عجیبی روبرو شده و در مدت کوتاهی دو کارت قرمز را تجربه کرده است.

وی در گفتگویی کوتاه در این باره می گوید: برای من غیر قابل باور است. آیا امکان دارد؟ این غیر قابل باور است و نمی دانم چرا این اتفاق برای من می افتد. انگار تحت یک طلسم عجیبی قرار گرفته ام و ناگهان همه چیز بر خلاف تصورم پیش رفته است.

شهاب زاهدی با اشاره به اینکه داور می توانست تصمیم دیگری بگیرد، گفت: بازی سختی نبود. کاملاً برای توپ بود. احساس می کنم داوران بی دلیل روی من زوم کرده اند. دنبال شرایط خوب بودم. این برای من قابل قبول نیست. متأسفانه تحریم شدم، اما باید دوباره همه چیز را تغییر دهم. شرایط دوباره خوب خواهد شد. جای نگرانی نیست و تنها چیزی که من را نگران می کند این است که تا به حال این وضعیت را تجربه نکرده ام.

زاهدی که پس از عملکرد درخشان و خیره کننده خود در تیم فوکوکا امید زیادی به دعوت مجدد به اردوی تیم ملی داشت، امیدوار است پس از این محرومیت بار دیگر شرایط موفق گذشته را در این تیم دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا