اخبار اقتصاد ایران

بهره‌مندی ۵۷ روستا از افتتاح پروژه‌های آبرسانی همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان بیان کرد: ۱۶ پروژه آبرسانی در حوزه روستایی ۱۱ شهرستان استان گیلان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

افق میهن علیرضا غیاثی مدیرعامل شرکت آب گیلان اظهار داشت: در راستای بهره مندی روستاییان عزیز از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی، پایدار و همچنین اجرای طرح محرومیت زدایی ۱۶ آب روستایی. پروژه های تامینی در ۱۱ شهر گیلان با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در هفته امسال توسط دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ جامعه بهره مند از اجرای این طرح ها ۵۷ روستا با ۴۸ هزار و ۲۷۳ نفر جمعیت را برشمرد و گفت: بهسازی و توسعه شبکه توزیع به طول بیش از ۴۶ کیلومتر؛ بهسازی و توسعه شبکه توزیع و بهره برداری از این طرح ها. اجرای خط انتقال آب شرب به طول بیش از ۱۱ کیلومتر در روستاهای پین دست لیسار شهرستان تالش، روستای گردویشه شهرستان رودبار، روستای احمدآباد شهرستان رودسر و روستاهای خانه کنار و ملکسار شهرستان صومعه سرا. بهسازی ۵ چشمه، ساخت ۸ مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۲۴۴۰ مترمکعب، حفاری ۴ حلقه چاه و احداث ۲ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۶.۵ لیتر در ثانیه ابعاد عملیاتی این ۱۶ پروژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا