اخبار اقتصاد ایران

بهره برداری از دو واحد تولیدی با سرمایه گذاری 2700 میلیارد ریالی و اشتغالزایی مستقیم برای 95 نفر

با حضور حجت الله عبدالمالکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی- صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی که زمینه اشتغال مستقیم را فراهم کرد. ۹۵ نفر، به طور رسمی مورد استفاده قرار گرفتند. وکتور قرار داده شد.

ایران تحلیل، در مراسمی با حضور محمد سجاد سیاهکارزاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، ابتدا طرح سرمایه گذاری تولید یخچال های صنعتی افتتاح شد. یک واحد تولیدی صنعتی که با سرمایه گذاری ۱۸۵۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در دو طبقه برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است مجتمع تولیدی مذکور قبلا وارد کننده یخچال های صنعتی بوده که با همکاری و مشاوره سازمان وارد عرصه تولید شده و با بهره گیری از تکنولوژی خط تولید کشور ترکیه اقدام به احداث کارخانه فوق نموده است.

بنابراین ، گزارش بهره برداری از برنامه توسعه لامپ و واحد تولید چراغ LED دومین مجموعه تولیدی و صنعتی بود که با حضور دبیر شورای عالی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد آنزالی وارد مدار تولید شد. بنابراین ، این شرکت چینی که در اولین منطقه آزاد در شمال کشور با نام Korosh Pars سرمایه گذاری کرده است ، بخش دوم کارخانه خود را در منطقه ۱۶۰۰ متر مربع با هزینه ۸۵۰ میلیارد ایجاد کرده است. ریال بوده و برای ۳۵ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است منطقه آزاد انزلی با داشتن ۲۲۵۰ هکتار به عنوان کوچکترین منطقه آزاد کشور دارای حدود ۱۶۰ واحد تولیدی صنعتی فعال در دو شهرک صنعتی است و با توجه به نیازهای روزافزون حضور در این منطقه، طرح احداث سومین شهرک صنعتی در مجتمع بندری پاسکرانه کاسپین و در مجاورت خط ریلی سراسری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا