اخبار اقتصاد ایران

بهره برداری از یک شرکت تولیدی محصولات سلولزی بهداشتی در شهر صنعتی رشت

یک شرکت تولیدی فرآورده های سلولزی بهداشتی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

ایران تحلیل یک شرکت تولیدی محصولات سلولزی بهداشتی شامل دستمال جیبی و جعبه، دستمال کاغذی، پوشک بچه معمولی و سایر محصولات سلولزی امروز (پنجشنبه) با حضور «داود منظور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در شهر صنعتی رشت مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای بهره برداری از این شرکت تولیدی محصولات سلولزی بهداشتی، یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

با راه اندازی این شرکت تولیدی فرآورده های سلولزی بهداشتی در شهرک صنعتی رشت برای ۱۰۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

ادای احترام به شهدای شامخ، دیدار با خانواده معظم شهید، دیدار با مسئولان استانی و اساتید دانشگاه، بازدید از تعدادی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور و سایر پروژه های مهم عمرانی و زیربنایی از جمله پروژه راه آهن رشت – بندر خزر و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان از برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا