بانک و بیمه

بهره بین بانکی رکورد زد| نرخ سود ۲۳.۷ درصد شد

به گزارش افق میهن، نرخ سود بین بانکی در هفته اول شهریورماه امسال با ۱۰۰ درصد افزایش نسبت به هفته قبل به رکورد جدیدی رسید و برای اولین بار در سال جاری وارد کانال ۲۳.۷ درصدی شد. این نرخ در هفته منتهی به ۱۶ شهریور به ۲۳.۷ درصد رسید.

نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی مردادماه با ۸۰۰ درصد افزایش نسبت به هفته قبل به بالاترین حد خود در سال جاری رسید. در هفته منتهی به ۳۱ مردادماه نرخ سود بین بانکی ۲۳.۶۹ درصد ثبت شد. پیش از این در هفته منتهی به ۱۲ مرداد این نرخ ۲۳.۶۸ درصد بود که بالاترین نرخ بین بانکی در سال جاری بود.

نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۲۴ مارس مرداد این ماه به ۲۳.۶۱ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۲ درصد افزایش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۲۶ مردادماه به ۲۳.۵۹ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۲ درصد رشد داشت.

این قیمت برای هفته تا ۱۰ معتبر است مرداد این ماه به ۲۳.۵۷ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۱۱ درصد کاهش داشت. نرخ سود بین بانکی نیز در هفته منتهی به ۱۲ مردادماه به ۲۳.۶۸ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۵ درصد افزایش داشت. این نرخ در هفته منتهی به ۶ تیرماه به ۲۳.۶۳ درصد رسید که نسبت به هفته قبل از آن افزایش اندکی داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۳۰ تیرماه به ۲۳.۶۲ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشت.

در هفته منتهی به ۲۲ تیرماه، نرخ سود بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۳ درصد کاهش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۵ تیرماه بدون تغییر نسبت به هفته قبل به ۲۳.۶۶ درصد رسید. در هفته پایانی خرداد ماه، نرخ سود بین بانکی با ثبت رکورد ۲۳.۶۶ درصدی در هفته پایانی خرداد به بالاترین میزان در چند ماه نخست سال جاری رسید.

این نرخ در هفته منتهی به ۳ خرداد نیز رکورد ۲۳.۶۳ درصد را به ثبت رسانده بود و در هفته منتهی به ۲۶ خرداد این نرخ به ۲۳.۶۴ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۳۰۰ درصد افزایش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۹ خرداد این ماه به ۲۳.۶۱ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشت، نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۲ خرداد همچنین با افزایش محسوس نسبت به هفته گذشته اردیبهشت این ماه به ۲۳.۶۲ درصد رسیده بود که این نرخ در هفته منتهی به ۲۶ بود اردیبهشت این ماه ۲۳.۵۶ درصد بیشتر از هفته قبل بود.

نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت این ماه نسبت به هفته قبل بدون تغییر باقی ماند و ۲۳.۵ درصد گزارش شد، نرخ در هفته منتهی به دوازدهم. اردیبهشت این ماه به ۲۳.۵ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشت.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت این ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشت. این نرخ به جز هفته منتهی به بیست و نهم از ابتدای سال جاری روند کاهشی داشته است. فروردین ماه، نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته فروردین با افزایش همراه بود و به ۲۳.۵۲ درصد رسید که نسبت به هفته قبل ۴ درصد افزایش داشت.

نرخ سود بین بانکی برای هفته منتهی به ۲۲ مارس فروردین این ماه به ۲۳.۴۸ درصد رسید که نسبت به هفته قبل نیم درصد کاهش داشت. نرخ سود بین بانکی در هفته اول فروردین در این ماه این مقدار ۲۳.۶۲ درصد بود، در دومین هفته از ماه اول سال جدید با ۴ درصد کاهش به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسید که نشان دهنده بالاترین نرخ سود بین بانکی آبان است که یک ماه بعد در نظر گرفته شده است. بالاترین رکورد این میزان در هفته اول مهر ۱۴۰۲ ثبت شد. در پایان هفته منتهی به ۵ اکتبر ۱۴۰۲، نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافت و رکورد ۱۰ ساله را شکست. البته پس از آن نرخ سود بین بانکی کاهش یافت و در هفته اول ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و سپس وارد کانال های پایینی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا