اخبار اقتصاد ایران

بهره گیری از ظرفیت پست در راه اندازی بازار تجارت چای لاهیجان

در دیدار نماینده منتخب لاهیجان و سیاهکل با مدیرکل پست گیلان مطرح شد؛

در دیدار نماینده منتخب شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس با مدیرکل پست گیلان، استفاده از ظرفیت پست در راه اندازی بازارچه تجارت چای لاهیجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایران تحلیل سلمان زارع منتخب مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شورای اسلامی شهر با حضور در پست گیلان با محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه منتخبان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با اشاره به ظرفیت های موجود حوزه های انتخابیه خود به ویژه در حوزه کشاورزی، تولیدات بومی و صنایع دستی، کشاورزی را اساس استقلال هر نظام حاکمیتی و احیاء دانستند. صنعت چای در لاهیجان قطب این کشت است. وی تولید محصول در کشور را از اولویت های مهم تجاری خود برشمرد.

وی خواستار فراهم شدن زیرساخت ها برای حضور سرمایه گذاران و مشارکت مردم در توسعه اقتصادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال شد و بر استفاده از سکوی پست در راه اندازی تاکید کرد. ایجاد بازار نمونه برای تجارت چای لاهیجان بر اساس ظرفیت های تکنولوژیکی.

در این جلسه مدیر کل پست گیلان ضمن تشریح اقدامات پست گیلان در زمینه توسعه تجارت الکترونیک گفت: پست گیلان با استفاده از توان علمی نهادهای دانشگاهی به ویژه فعالان حوزه فناوری اطلاعات آماده است. و با بهره گیری از ظرفیت های لجستیکی موجود و فضاهای موجود جهت ایجاد بازار الکترونیکی فروش چای و محصولات بومی در لاهیجان با هدف حمایت از محصولات کوچک و خانگی و ایجاد اشتغال پایدار.

وی همچنین خواستار هم افزایی سایر سازمان ها و نهادها با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال در استان شد و بر لزوم برگزاری نشست های مشترک با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد بازار الکترونیک چای کشور در لاهیجان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا