اخبار اقتصاد ایران

بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی مقدم بر ممیزی املاک است | شهرداری‌ها مکلف به نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک‌های نشانی هستند

هوشنگی پیش از ممیزی املاک به روز رسانی اطلاعات مکان یابی را مد نظر قرار داد و خواستار برنامه زمانبندی اجرا و تخصیص منابع توسط شهرداران و دهیاران در راستای اجرای پروژه ملی JNEF شد.

افق میهن، طی جلسه ای که با حضور محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان و وحید تفوری معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در پست گیلان برگزار شد، مدیرکل پست گیلان کل پست گیلان بر استفاده از ظرفیت های قانونی برای پیشبرد پروژه تاکید کرد. JNEF ملی در استان به تشریح اقدامات اداره پست گیلان و احیای کارگروه های JNEF در شهرستان ها پرداخت و افزود: شهرداری ها به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های متولی در زمینه استانداردسازی آدرس موظف به نام گذاری معابر بی نام و نصب هستند. پلاک نشانی که نیازمند همکاری استانداران و سایر نهادهای نظارتی است، تمامی شهرداری های استان با انجام به موقع وظایف قانونی نسبت به رفع موانع موجود و به روز رسانی بانک ملی اماکن اقدام کنند.

وی به روز رسانی اطلاعات مکانی را قبل از ممیزی املاک دانست و خواستار برنامه زمانبندی اجرا و تخصیص منابع توسط شهرداران و دهیاران در راستای اجرای طرح ملی JNEF قبل از شروع سرشماری نفوس و مسکن ۱۴۰۵ شد که به بر اساس ثبت نام

معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه تکمیل پروژه زیرساختی JNF را مهم دانست، همپوشانی و تجمیع بانک های اطلاعاتی موجود در بحث مکان ها را از مواردی دانست که می توان در شورای برنامه ریزی استان مطرح شد و بر تعامل داده های اطلاعاتی در اختیار دستگاه ها، خواستار تدوین برنامه ای با زمان بندی مشخص برای تکمیل این پروژه در سطح استان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا