اخبار اقتصاد ایران

بهینه سازی پست شهید سیادتی رشت با موفقیت به اتمام رسید

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان بیان کرد:

به منظور تعمیر و بازسازی شبکه فرسوده و جلوگیری از حوادث و خاموشی، کلید ۶۳ کیلوولت خط پوپلین – عضدی پست شهید سیادتی (رشت ۲) تعویض و به بهره برداری رسید.

ایران تحلیل حسن قنبرزاده معاون بهره برداری با اعلام بهینه سازی پست شهید سیادتی رشت گفت: با برنامه ریزی و پیش بینی پروژه های بهسازی و بهینه سازی در سال ۱۴۰۲ شرکت برق منطقه ای گیلان انجام داد. عملیات حذف کلید برق نیمه نفتی فرسوده خط پوپلین پست شهید سیادتی و نصب کلید گاز ۶۳ کیلوولت با موفقیت به پایان رسید و کلید برق جدید به بهره برداری رسید.

قنبرزاده با ابراز امیدواری از انجام اقدامات خوبی اظهار داشت: تجهیزات قدیمی ایستگاه انتقال شهید سیادتی قبل از پیک بار ۱۴۰۳ و با هدف تعمیر و بازسازی شبکه فرسوده و همچنین جلوگیری از اعمال محدودیت های سطح اتصال کوتاه. با برنامه زمان بندی مشخص و جایگزینی به نوبه خود گزارش شده است که نظارت بر تعمیرات پست و خط در سال جاری اقداماتی را برای جایگزینی برخی از آنها در قالب ۱۸۰ پروژه انجام داده است.

معاون بهره برداری در خصوص اجرای این طرح گفت: این پروژه با استفاده از تجهیزات ۱۰۰ درصد ساخت داخل با اعتباری معادل ۱۲۰۰۰ میلیون ریال انجام شد.

گفتنی است پست ۲۳۰ کیلوولت شهید سیادتی (رشت ۲) با ظرفیت ۱۶۰*۲+۵۰*۱+۱*۱۵ مگاولت آمپر دارای چهار فیدر ۲۳۰ کیلو ولت، یک فیدر ۱۳۲ کیلو ولت و هشت فیدر ۶۳ کیلوولت می باشد. چون شبکه گیلان از پایداری برخوردار است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا