ورزشی

به استقلال خوزستان استادیوم نمی‌دهیم

هوشنگ نصیرزاده درباره تغییر موضع باشگاه فولاد در خصوص برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد گفت: ما تغییر موضع ندادیم. ما هیچ وقت نگفتیم که این مسابقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود و خودشان می گویند این مسابقه در ورزشگاه ما برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی ها می گویند با توجه به اینکه استان خوزستان درگیر است، باشگاه فولاد باید با این میزبانی موافقت کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صحبت های سرپرست تیم فوتبال خوزستان در این خصوص سلطه جویانه و توهین آمیز بود. اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد نیز مخالفت خود را با این میزبانی اعلام کردند زیرا رئیس هیات فوتبال گفته است هرکس با این میزبانی مخالف است از اینجا برود و بر این اساس هیات مدیره نیز اعلام کرد که ما نخواهیم داشت. زمینمان را هم رها کنیم

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که ممکن است نظر هیات مدیره تغییر کند؟ او گفت در این مورد اطلاعاتی ندارم و فعلاً به قول خودشان ورزشگاه را نمی دهیم. نکات حائز اهمیت این است که باشگاه استقلال خوزستان هنوز قرارداد اجاره زمین را که مبلغ آن ۲ میلیارد تومان بوده، امضا نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا