اخبار بورس

به بهانه خروج آخرین بازمانده نطرین در روز گذشته

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، ناترین از جمله سهامی بود که از سال تا به امروز ۱۹۷ درصد بازدهی داشت. این بازگشت در حالی اتفاق افتاد که سه سهامدار عمده واقعی در هیئت مدیره حضور داشتند! سه سهامدار که آخرین آنها ۲۶ نفر است دی ماه از تخته سیاه ناترین بیرون از! این سه سهامدار چه کسانی بودند؟

از چه زمانی سه سهامدار عمده واقعی در هیئت مدیره نترین حضور داشته اند؟

ابتدا باید بررسی شود که سه سهامدار عمده واقعی چه زمانی به هیئت مدیره نترین پیوستند. در ابتدا باید گفت که ۶۰ درصد سهام این شرکت متعلق به حامد مقدم بوده است. بنابراین فرد واقعی صاحب ۶۰ درصد سهام هیئت مدیره حامد مقدم است. (قسمت ۵۶، آشنایی با سهامداران عمده واقعی اینجا خواندن)

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که در ۳۰ اسفند سال گذشته طبق تصویر زیر اولین شخص حقیقی بر روی تابلوی نترین ظاهر می شود و در کنار نام حامد مقدم قرار می گیرد (تصویر ۱).

طبق تصویر ۲ نفر دوم ۱۶ سال است فروردین ماه سال جاری در تابلوی ناترین ظاهر می شود.

طبق تصویر ۳ نفر سوم واقعی ۶ است اردیبهشت ماه به عضویت سهامداران عمده واقعی نترین درآمده و با بیش از ۱ درصد سهام در هیئت مدیره ظاهر می شود.

این سهامداران کی از هیئت مدیره نترین خارج می شوند؟

تحقیقات نشان می دهد که اولین فرد واقعی از هیئت مدیره سهامداران عمده نترین خارج می شود ۲۱ آذر ماه نفر بعدی است ۱۲ دی ماه و نفر آخر و سوم ۲۶ دی ماه.

چه بازگشتی دریافت کردند؟

در ابتدای سال جاری قیمت هر سهم نترین ۷۰۴ تومان معادل ۱۶ بود دی ماه به ۲۰۹۰ تومان رسید! این بالاترین قیمت برای نترین بود، اما در سال ۲۶ دی در ماه خروج آخرین فرد حقیقی از هیات مدیره سهامداران عمده، قیمت هر سهم ۱۸۱۵ تومان بوده است. بنابراین از ۵ فروردین تا ۲۶ دی ماه نترین ۱۹۷% بازگشت و این سه نفر با این مزیت نتترین را ترک کردند!

این سه نفر را بشناسید!

بررسی گزارش های مالی ناترین ما را به نام دو خانم و یک آقا رساند! این سه کد واقعی به ترتیب هستند محسن احمدی، الهه حسینی و فرناز رحیمی!

محسن احمدی در پایان شهریور ماه مالک ۱۳.۸ میلیون سهام نترین است. در حالی که در پایان اسفند سال گذشته این میزان ۶.۵ میلیون سهم بود.

الهه حسینی و فرناز رحیمی همچنین در پایان خوب است شهریور آنها ۱۳.۱ و ۱۱.۲ میلیون سهام نترین را در اختیار داشتند. و این در حالی است که در پایان اسفند ماه سال گذشته به ترتیب با ۷.۷ و ۵.۷ میلیون سهم در هیئت مدیره نتترین نمایندگی نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا