ارزهای دیجیتال

به جنگ صلیبی علیه ارز های دیجیتال پایان می‌دهم

به گزارش ایران تحلیل:






ارزهای دیجیتال موضوعی جذاب برای رای دهندگان آمریکایی است. بنابراین، سیاستمداران از جمله دونالد ترامپ از ارزهای دیجیتال برای کسب آرای بیشتر حمایت کرده اند.



دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، به شدت از حمایت خود از صنعت ارزهای دیجیتالی دفاع کرد و از رویکردهای نظارتی دموکرات ها در گردهمایی مالی روز پنجشنبه در سانفرانسیسکو انتقاد کرد. به گفته حاضران، این رویداد با موفقیت ۱۲ میلیون دلار جمع آوری کرد کمپین ترامپ جمع آوری شد.

دونالد ترامپ از حامیان سرسخت ارزهای دیجیتال است!

طبق گزارش ها، ترامپ در این مراسم خود را به عنوان حامی سرسخت ارزهای دیجیتال معرفی کرد. تروور تراینا مدیر فناوری و سفیر سابق آمریکااشاره کرد که خود ترامپ به عنوان “رئیس ارزهای دیجیتال” آینده را توصیف می کند. این اعلامیه در حالی صورت می‌گیرد که بخش ارزهای دیجیتال به دنبال تأثیرگذاری بر شخصیت‌های سیاسی است، زیرا در پی ورشکستگی‌های بزرگ صنعت در سال ۲۰۲۲ با نظارت فزاینده‌ای مواجه است.

هارمیت دیلونیکی از زنان عضو کمیته ملی جمهوری خواهان، گفت که ترامپ بر اهمیت ارزهای دیجیتال تاکید کرد و حمایت قاطع خود را از این صنعت ابراز کرد. با این حال، ترامپ هیچ برنامه دقیقی در مورد رویکرد خود به سیاست ارزهای دیجیتال ارائه نکرد.

اظهارات ترامپ این برخلاف فرمان اجرایی جو بایدن در سال ۲۰۲۲ است که هدف آن تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال است. این دستور آژانس ها خوشحال کننده است کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا آنها را بر آن داشت تا دستورالعمل های نظارتی را برای کاهش خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. دولت بایدن همچنین تمایل خود را برای همکاری با کنگره بر روی چارچوب نظارتی برای دارایی های دیجیتال ابراز کرده است.

رابین پترسونسخنگوی کاخ سفید بر موضع دولت تاکید کرد و بر تلاش برای انجام این کار تاکید کرد ایجاد تعادل بین نوآوری در دارایی های دیجیتال و حمایت از مصرف کننده وی بر خطرات فناوری های جدید تاکید کرد.

گزارش ها اشاره کردند که با وجود گرایش های عمدتا لیبرال سانفرانسیسکوترامپ از سوی تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در منطقه حمایت شده است. این مدافعان، از جمله چندین چهره برجسته، نگران آنچه به نظر آنها مقررات بیش از حد در دولت فعلی است، هستند. مشاور Palantir، جیکوب هلبرگ، خاطرنشان کرد که ترامپ در رابطه با گری جنسلر، رئیس SEC، قول داده است.جنگ های صلیبی بایدن-گنسلر در برابر ارزهای دیجیتال،» او در عرض یک ساعت پس از آغاز به کار خود توضیح داد.

همسویی جامعه ارزهای دیجیتال با دونالد ترامپ

دیوید ساکس و چامات پالیهاپیتیاکه در مورد سرمایه گذاری های خود در ارزهای رمزنگاری شده، به ویژه بیت کوین صحبت کردند، در Pacific Heights جمع آوری کمک مالی برگزار کردند. نزدیک شدن جامعه کریپتو با ترامپ نشان دهنده یک حرکت استراتژیک است که ناشی از نگرانی در مورد فشارهای نظارتی است که برای رشد و نوآوری صنعت مضر است.

ماه گذشته، ترامپ این ارز دیجیتال را در یک رویداد ویژه برای دارندگان ترامپ NFT در استراحتگاه Mar-a-Lago خود در فلوریدا تایید کرد. از رفتن می ترسید شرکت های رمزنگاری از ایالات متحده، نسبت به دارایی های دیجیتال ابراز خصومت کرد. او گفت: “اگر می خواهیم آن را بپذیریم، باید آنها را اینجا بگذاریم.”

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا