ورزشی

به خاطر آبروی علی سکوت کرده بودم / یا یک استعلام متوجه می‌شوید تمام اموال به نام مادرم است

چندی پیش ماجرای جنجالی خانواده علی انصاریان منتشر شد و صحبت های مادر علی انصاریان دل های بسیاری را به درد آورد. حالا فاطمه انصاریان خواهر علی انصاریان سکوت خود را شکست و به صحبت های مادرش واکنش نشان داد.

فاطمه انصاریان خواهر مرحوم علی انصاریان درباره مصاحبه اخیر مادرش توضیح داد: من فاطمه انصاریان خواهر مرحوم علی انصاریان هستم. مدتی به دلیل آبروی برادرم علی انصاریان سکوت کردم اما به دلیل مسائلی که در خصوص اظهارات خانم اشرف شاه ولایتی پیش آمد ناچار شدم توضیحاتی ارائه کنم.

فاطمه انصاریان ادامه داد: خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدید شد و قرص های زیادی مصرف می کند و اصلا در شرایط مصاحبه نیست. کلیه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان اعم از منقول و غیرمنقول به نام خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می توان متوجه شد که تمامی اموال به نام ایشان بوده و نیازی به این جنجال ها

فاطمه انصاریان افزود: خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص های زیادی مصرف می کنند. این درست نیست که من درباره مسائل خانوادگی اینطور صحبت کنم، چون مرحوم برادرم دوست نداشت مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه ای شود. به دلیل فشار زیاد مجبور شدم صحبت کنم.

فاطمه انصاریان سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: از پخش این صحبت ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (سازمان ثبت اسناد کشور) می شد از صحت یا نادرستی صحبت ها مطمئن شد. انتشار چنین صحبت هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح از دست رفته عزیز را آزرده خاطر می کند. بالاخره او در این مدت در بین اهالی فوتبال، سینما و تلویزیون و همچنین در بین مردم ایران آبرویی جمع کرده بود و نباید با چنین مصاحبه ای آبروی او یک شبه از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا