ورزشی

به خاطر حرکت هویسن از هواداران فروزینونه عذرخواهی کردم

سردار آزمون که شب گذشته (یکشنبه) از ابتدا تا انتها در پیروزی ۳ بر صفر رم در خانه فروزینونه در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا در ترکیب جالوروسی حضور داشت و در دقیقه ۷۱ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بعد از این بازی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «دازن» گفت: بازی سختی بود به خصوص نیمه اول. در بین دو نیمه، کادرفنی تاکتیک‌های خود را تغییر داد و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. گلزنی هم وظیفه من است و از کسب این پیروزی خوشحالم.

وی همچنین در مورد اینکه چرا بعد از گلش از هواداران خودی عذرخواهی کرد، گفت: از هواداران فروزینونه عذرخواهی کردم زیرا ژست دین هویسن هنگام جشن گرفتن گلش (قرار دادن انگشت اشاره روی بینی به نشانه سکوت) را دوست نداشتند. بازیکنان حریف هم این موضوع را به ما رساندند و به همین دلیل خواستم از آنها عذرخواهی کنم. احترام مهمترین چیز در فوتبال است. همه ما همکار و دوست هستیم. کار در زمین سخت است، اما احترام گذاشتن به یکدیگر درست است.

مهاجم ایرانی رم همچنین به تمجید از سرمربی جدیدش پرداخت و خاطرنشان کرد: وقتی کوچک بودم طرفدار رم بودم. من همیشه بازی های بزرگ را دنبال می کردم چون در آن زمان فقط بازی های بزرگ از تلویزیون پخش می شد. دروسی بازیکن بسیار خشنی بود، اما قلب بزرگی داشت. او در مربیگری هم همینطور است و خیلی به ما کمک می کند و انگیزه زیادی به ما می دهد.

آزمون در پایان درباره آقای خاص که به تازگی از سرمربیگری رم برکنار شده است، گفت: می خواهم از ژوزه مورینیو بابت تمام زحماتی که برای رم انجام داد و کمک هایی که به ما کرد تشکر کنم. امیدوارم حالا با دنیله دروسی بهتر کار کنیم.

رم با این برد ۴۱ امتیازی شد و هم اکنون در رده ششم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا