اخبار اقتصاد ایران

به دنبال راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند شمال کشور در گیلان هستیم

براساس پایگاه داده اطلاعات Diarmirza ، هادی هاگشنولوژیست عصر پنجشنبه در گروه کاری پست استان گیلان ، که در آن احمدی ، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در سالن فرمانداری شهید انصاری حضور داشت ، گفت که سه جریان مهم در زنجیره تأمین وجود دارد: اگر جریان کالاها ، اطلاعات و خدمات مالی کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد ، تأمین می شود ، و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد ، و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد ، و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد ، و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد ، و خدمات مالی کاهش می یابد ، تأمین مالی ، کاهش می یابد و خدمات مالی کاهش می یابد.

وی الزام سه جریان زنجیره تأمین را به عنوان کد ملی و کد پستی توصیف کرد و افزود که کد ملی و کد پستی باید واقعی باشد و همه باید آن را بپذیرند و هیچ کس آن را جعل نمی کند.

نماینده عالی گیلان در گیلان گفت: مهمترین مزیت بانک اطلاعاتی مکان و آدرس استاندارد کاهش ترافیک شهری است و گفت: با تحقق یک بانک اطلاعاتی فضایی ، به دنبال آن E -دولتی و شهر هوشمند ، ما نیازی به رفتن به دفاتر ، شرکت ها ، فروشگاه ها و غیره نداریم و در نتیجه ، حضور فیزیکی و ترافیک شهری کاهش می یابد و اقتصاد دیجیتال تحقق می یابد.

وی گفت: “اگر ما یک شهر هوشمند داریم ، هزینه زندگی مردم را کاهش داده ایم.”

وی تعدد مدیران در شهرها را در نتیجه به روزرسانی داده های مبتنی بر موقعیت مکانی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: انتقال اطلاعات بین دیافراگم دشوار است.

فرماندار گیلان تا نیمه اول سال خواستار تمام معابر استان بدون استان شد و گفت: تا زمانی که معابر ما نامگذاری نشود ، ما نمی توانیم پایگاه داده موقعیت مکانی را تحقق بخشیم.

وی به کلیه فرمانداران و روسای شورا و شهرداران موظف شد تا در سه ماه آینده شماره های عددی را نامگذاری کنند و افزود که کمیته نامگذاری شورای شهر شماره ها را به این نام تبدیل می کند.

قانونگذار ضمن قدردانی از تلاش های اداره پست استان ، از مدیران این شرکت خواست تا کد پستی ۴ -digit را تکمیل و به روز کنند و گفت: “همه آژانس ها از جمله جاده ها و توسعه شهری و اداره کل اسناد و شهرداری ها و شهرداری ها و … تکمیل پایگاه داده استانی و پایگاه داده پلاک.”

محمد احمدی با اشاره به تمرکز رئیس جمهور بر اهمیت استراتژیک J.NAF در سیستم داده های کشور ، گفت: پایگاه داده های کلان نقش مهمی در ساختار حاکمیت مبتنی بر اطلاعات در جهان دارند.

وی کد ملی و کد پستی را به عنوان دو مجموعه بسیار مهم مدیریت توصیف کرد و افزود: “ما باید بدانیم که مردم کجا هستند و کجا هستند و بدون این اطلاعات ، کار مدیریت امکان پذیر نیست.”

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با بیان اینکه کارگروه های J.NAF استراتژی هایی را در داخل استان انجام می دهند ، ادامه داد: آژانس های اجرایی در زمینه خدمت به مردم به JN نیاز دارند

احمدی کد پستی و J.NAF را به عنوان سایت اصلی مکان توصیف کرد و تأکید کرد: هر ملک باید دارای یک کد پستی ۲ متری باشد ، از ۵ ٪ از کد پستی کشور از ۲ شهر و ۶۰۰۰ روستا و دهکده در کشور.

وی گفت: پستانداران در شهر و روستا پخش می شوند و گفتند: “یک آدرس سه قسمت استاندارد باید به یک کد پستی وصل شود ؛ در این بخش ، ما یک چالش داریم که شامل معابر بی نام ، به ویژه در مناطق شهری است.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ساختمانهای جاده ای برای شناسایی و ادامه دادن به پلاک نیاز دارند: “پس از کد استاندارد و آدرس استاندارد ، ما به یک پلاک هوشمند نیاز داریم که با همکاری شهرداری ها و روستائیان و مکمل GN حاصل شود.

VP GP گفت یک کد نرم افزاری برای خدمات E -دولت است و گفت: J.Noff به نقشه های پارس نیاز دارد تا بتواند از خواب برخیزد شهریور ۱۳۴۴ ، آماده انتخاب سرشماری پایه است.

احمدی خواستار تلاش جمعی همه مقامات برای تکمیل پروژه J.NEFF و در نهایت تحقق اقتصاد دیجیتال شد و خاطرنشان کرد که این پست یک ارتباط نامرئی است و نقش مهمی در زنجیره اقتصاد دیجیتال دارد.

معاون وزیر ارتباطات ، با اشاره به راه اندازی سیستم کد پستی برای مشارکت عمومی برای به روزرسانی اطلاعات کد پستی و در نهایت پلاک ، افزود: “شرکت ملی پست به همراه کد پستی آدرس استاندارد را تعریف می کند و اجرای آن ۲ ٪ است.”

وی گفت: خیابان های بدون نام و پلاک توسط شهرداری ها شماره گذاری می شود تا مردم بتوانند از طریق پست الکترونیکی پست الکترونیکی خود را دریافت کنند ، و افزود که تلاش های کشور برای اجرای این پروژه بسیار زیاد است.

احمدی با اشاره به ظرفیت گیلان در مشاغل کوچک و متوسط ​​، گفت: مرکز پس از تبادل در رشت امکان توسعه وجود ندارد و بنابراین ما به دنبال راه اندازی یک مرکز اطلاعات و اطلاعات شمالی در گیلان در دو سال آینده هستیم که قطعاً یک پروژه زیرساختی کلان است ، زیرا گیلان به هزار متر مربع نیاز دارد. اردیبهشت در حال حاضر ما می توانیم یک شن و ماسه هوشمند را در گیلان پیاده سازی کنیم.

وی ساخت و ساز قدیمی را در شهرداری رشت به عنوان یک سرمایه بزرگ توصیف کرد و تأکید کرد: به عنوان نمادی از توسعه ارتباطات ، این توانایی تولید یک اقتصاد دیجیتال را دارد. با وجود تنگناهای مالی برای توسعه شبکه فیزیکی ، ما نقش اساسی در سیستم اقتصاد دیجیتال ایفا می کنیم.

معاون وزیر ارتباطات به توسعه Green Post نیاز داشت و افزود: “با همکاری شهرداری تهران ، ما به استفاده از موتورهای برقی رفتیم که در گیلان نیز قرار دارد و بخشی از استراتژی اختلال در انرژی است ؛ ما همچنین از استفاده از انرژی خورشیدی در ارسال ساختمانها پیروی می کنیم.

وی گفت که تا پایان سال به ۵ میلیون پست و ترافیک به پست خواهیم رسید.

محمد حسین هاوسنگی در کارگروه استان گیلان ، که با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست حضور داشت ، گفت: “اگر پلاک آدرس کد پستی نیست و اگر نامی نداریم و اگر نقشه ها را به روز نکنیم ، نمی توانیم پایگاه داده مکانی را تشکیل دهیم.”

وی پایگاه داده موقعیت مکانی را به عنوان پیش نیاز برای بانک اطلاعاتی و سرانجام J.NAF توصیف کرد و افزود: “J. NAF زیرساخت های E -Government و Smart City است.”

مدیرکل پست گیلان از شهرداری ها و شهرداری ها خواسته است تا ساخت پلاک کد پستی هوشمند را در نظر بگیرند و اظهار داشت: در حال حاضر ، ۵ ٪ از مناطق شهری دارای آدرس هوشمند هستند. البته ما در روستاها وضعیت بهتری داریم ، زیرا برای هر منطقه روستایی آدرس و پلاک را تعریف کردیم.

هووشانگی گفت که گیلان دارای ۲،۰۰۰ گذرگاه است و افزود: از ۲۰۰۰ گذرگاه نامشخص ، ما به ۲ هزار و ۶ گذرگاه رسیدیم که به همکاری شهرداری نیاز دارند.

وی با اشاره به تحقق سه درصد از پلاک هوشمند شهری و چهار درصد روستایی ، وی تأکید کرد: ما ۳۰۰۰ بخش شهری و ۶۰۰۰ قطعه روستایی را ثبت کردیم.

مدیر کل گیلان پست ، شهر مانجیل را پایه و اساس سرشماری توصیف کرد و گفت: نقشه های مانجیل زمان ساخته شده است و امیدواریم که با کمک شهرداران ، تمام شهرهای گیلان تا پایان سال زمان بمانند.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه داده فضایی استان ، گفت: استاندارد سازی نقشه ها انجام شده است و پارس ها به کد پستی وصل شده اند. ما در حال حاضر یک پایگاه داده داریم که بیش از ۵ ٪ از اطلاعات آن را متکی است و برای ایجاد بستر برای شهر هوشمند و شهر الکترونیکی باید وقت بسازیم.

Hooshangi همچنین از شروع نصب یک صفحه مجوز کد پستی هوشمند در مناطق روستایی رشت ، آملاش ، رضوان شاه ، رودسار ، صومعه و لاهجان و دو شهر رودبن و تولوم شهر خبر داد و اضافه کرد: با تکمیل پایگاه داده محل ، این ۲ نقطه شروع به کار کرده اند تا ساختمان را نصب کنند.

ما ۱۰۰۰ گذرگاه نامشخص در کشور داریم

کوه دالتی ، معاون مدیر فناوری اطلاعات توسعه شرکت ملی پست ایران ، همچنین به اجرای پروژه ملی ملی J.NAF از سال ۶ اشاره کرد و گفت: “اهمیت این پروژه به اهمیت آدرس است.”

وی این آدرس را ابزاری مناسب برای تسهیل ارتباط بین افراد توصیف کرد و گفت: “افراد مستقر می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، بنابراین ما می توانیم هویت فردی ، معاملات مالی و هویت مکانی را از طریق آدرس متصل کنیم.”

معاون رئیس جمهور شرکت ملی پست اطلاعات مردم را از بدو تولد تا مرگ در نظر گرفت و خاطرنشان کرد: اطلاعات مکانی مربوط به اطلاعات هویت است ، بنابراین ما یک پایگاه داده آدرس را تنظیم کردیم و G. NAF مرکز ابرداده کشور است و محور اطلاعات اطلاعات اطلاعات الکترونیکی است.

دولت شرکت ملی پست ایران را استاندارد پایگاه داده سیستم آدرس استاندارد خواند و ادامه داد: “ما در حال حاضر ۵ میلیون سوابق مبتنی بر مکان داریم ؛ کد پستی کلید مشترک اطلاعات مربوط به همه دستگاه ها است و هویت مکانی افراد را مشخص می کند.

وی سرشماری این مبنای را بر اساس کد پستی هوشمند توصیف کرد و افزود: نقشه های Cadastor و پارس یکی از ابزارهای G. -NAF است و بنابراین نیاز به همکاری شهرداری ها و بنیاد مسکن و دفاتر عمومی منطقه و توسعه شهری و توسعه شهری ، اسناد و املاک و مستغلات و غیره دارد.

معاون رئیس شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: ۵۰۰۰ گذرگاه بدون نام در کشور وجود دارد: ما ۲ میلیون ساختمان شهری داریم که ۲ ٪ از آنها بدون پلاک هوشمند و از ۱.۲ میلیون مکان روستایی ، هفت میلیون بدون پلاک هوشمند است.

پایان پیام

سرانجام ، با دستور فرماندار گیلان و مدیرعامل شرکت ملی پست ، نصب پلاک هوشمند در استان آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا