ورزشی

به مهدی طارمی احترام بگذارید

سرخیو کونسسائو از هواداران پورتو خواست به تصمیم مهدی طارمی برای انتقال به اینتر احترام بگذارند.

این مهاجم ۳۱ ساله ایرانی برای امضای قراردادی ۲ ساله با اینتر به توافق رسیده و دستمزد خالص او برای هر فصل ۳ میلیون یورو برآورد شده است.

اینتر قصد داشت این هفته تست پزشکی طارمی را انجام دهد، اما به دلیل عصبانیت هواداران پورتو از این انتقال تصمیم گرفت آن را فعلا به تعویق بیندازد.

کونسسائو در نشست خبری اخیر خود از تصمیم طارمی دفاع کرد و از هواداران خواست در چند ماه آخر حضورش در پرتغال به او احترام بگذارند.

کونسسائو گفت: “طارمی تا ژوئن قرارداد دارد و او به باشگاه احترام می گذارد، او از رکورد گلزنی خود در پورتو با بازی های کمتری نسبت به هالک جلوتر است. ما نمی توانیم زمان او را با ما فراموش کنیم. شما (هواداران) شما دارید. به او احترام بگذاریم چون به ما احترام می گذارد طارمی پس از بازگشت از جام ملت های آسیا آماده تمرین و بازی بود.

سرمربی پورتو درباره احساسش درباره جدایی طارمی گفت: اگر احساس می کردم بازیکنی به تیم متعهد نیست – حتی اگر او را مارادونا می نامیدند – او را در تیمم نگه نمی داشتم. به این موضوع توجه نمی کنم. چون من عاشق پورتو هستم، در مورد پورتو چیز بدی نمی گویم. بازیکنانی هستند که تا روز آخر مثال زدنی کار کردند، طارمی یک مهاجم حرفه ای و عالی است.

این مهاجم ۳۱ ساله ایرانی در ۲۵ بازی این فصل در تمامی رقابت ها ۶ گل و ۴ پاس گل برای پورتو به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا