ارزهای دیجیتال

به چه دلیلی قیمت بیت کوین به زیر سطح 58 هزار دلار بازگشت؟

به گزارش افق میهن:






بازار مشتقات ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در روز گذشته، به طور کلی شاهد نقدینگی زیادی بود.





به گزارش افق میهن،

داده های زنجیره ای دلایل متعددی را برای کاهش قیمت بیت کوین نشان می دهد که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

مقدار زیادی از تتر از مبادلات خارج شده است

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock، اخیراً بیش از یک میلیارد دلار از Tether (USDT) در صرافی‌های متمرکز خارج شده است.

سرمایه‌گذاران معمولاً اگر بخواهند در آینده نزدیک ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند، آن‌ها را در صرافی‌ها نگه می‌دارند. بنابراین اگر آنها اقدامی برای برداشت توکن های خود انجام دهند، ممکن است به این معنی باشد که آنها علاقه مند به نگهداری دارایی برای مدت طولانی هستند.

البته، برای دارایی هایی با قیمت های نوسان مانند بیت کوین، خروج ارز می تواند نشانه مثبتی باشد. با این حال، در زمینه انتشار فعلی، دارایی از یک استیبل کوین کسر می شود، بنابراین تاثیر آن بر بازار کمی متفاوت ارزیابی می شود.

به طور کلی، سرمایه گذاران اگر می خواهند از نوسانات مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین فرار کنند، سرمایه خود را در توکن هایی مانند تتر ذخیره می کنند. زمانی که معامله گران دارایی هایی مانند بیت کوین را با استیبل کوین خود خریداری می کنند، قیمت بیت کوین به طور طبیعی به دلیل افزایش تقاضا افزایش می یابد. به این ترتیب، جریان های استیبل کوین می تواند نشانه ای صعودی برای بازار باشد. از سوی دیگر، برداشت USDT و سایر استیبل کوین ها به کیف پول شخصی ممکن است نشانه منفی برای بازار باشد. زیرا نشان می دهد که سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ندارند. بنابراین، برداشت های اخیر تتر می تواند دلیل کاهش قیمت بیت کوین باشد. این مبادلات خروجی USDT حتی می تواند فروش بیت کوین جدید را نشان دهد.

کاهش قیمت بیت کوین باعث افزایش حجم دارایی های نقدی شد

جدول

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، تقریباً ۱۴۶ میلیون دلار ارزهای رمزنگاری شده در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده اند که ۱۲۰ میلیون دلار تنها از طریق قراردادهای بلندمدت حاصل شده است که بیش از ۸۰ درصد از کل را تشکیل می دهد.

آخرین وضعیت قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۵۷۵۴۰ دلار معامله می شود که در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد کاهش داشته است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی آیا این گزارش افق میهن کاملاً منطبق بر تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا