اقتصاد جهان

بوئینگ متهم به نقض توافق پرونده سقوط های مرگبار 737 مکس شد

به گز خبرگز خبرگز نق ز ب ب اینکه ز ز وز وز وز ع ع ع تو تو س مرگبس مکس سی خیر ست ین ین ب ب ب ب ب ب ب ین ین ین ین ین ین اکمه کیفری روبرو میت می‌تو بحربحرن‌ه در این س هوهو هوهوپیمپیم را تشدید کند.

بر اس گز و و و روز ، ، ب طر ب ، جر نج برن برن نطب نطب بر بر مو مو تق تق تق ی در طو طو عم عم عم عم خود خود عم خود را خود خود خود را خود خود خود را “. توافق حسحس ۲.۵ میلیارد دلاری را نقض می کند.

بوئینگ که سهامش در مدت کوتاهی پس از شروع روزهای چهارشنبه بیش از ۱ درصد است تا با تحلیل‌ها و خود به این موضوع پاسخ دهد، که با توجه به موارد بعدی بررسی خواهد شد.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هنوز در حال تعیین نحوه برخورد با این پرونده و مجازات این شرکت است.

این تصمیم خطرات قانونی پیش روی این هواپیما را در پی یک فاجعه در اوایل ژانویه افزایش می دهد، زمانی که یک قطعه از بدنه هواپیمای ۷۳۷. مکس متعلق به خطوط هوایی آلاسکا در اواسط پرواز از جای خود کنده می شود که ماشین پیچ های مهم آن را می دهد. نصب نکردند.

ین س س قب ز مخالفت تو قض قض د د د د که در بود ز تو بر س س ب ب دو همک همک همک همک همک همک همک همک همک.

این اولین حادثه برای بوئینگ ۷۳۷ مکس که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد، نیست. سقوط‌های مرگبار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ پرواز به توقف پر واژگان آن در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۰ بود.

بر اساس این بوئینگ نیز در واکنش به این حوادث و خطرات در این شرکت، سهام خود را به فروش رساند که باعث کاهش ارزش این سهام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا