فناوری

بورسیه تحصیلی همراه اول برای نخبگان در دانشگاه تهران

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به منظور حمایت از دانشجویان نخبه و مستعد در مقطع کارشناسی ارشد همراه اول بورسیه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین دوره بورسیه همراه اول ویژه «کارشناسی ارشد» در رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، صنعت و همچنین مدیریت در دانشگاه تهران است که اعطا می شود. با هدف حمایت از دانش آموزان نخبه و مستعد. بودن

این بورسیه مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و فقط برای «کارشناسی ارشد دانشگاه تهران» برای گرایش های مدیریت، مدیریت بازرگانی، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر به شرح زیر می باشد.

گرایش های مدیریت شامل مدیریت استراتژیک، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، هوش تجاری، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است.

رشته های مدیریت بازرگانی شامل استراتژی، بازاریابی، سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری و مالی است.

گرایش های مهندسی برق و صنایع به ترتیب شامل سیستم های مخابراتی و شبکه های مخابراتی، مدل سازی سیستم ها و تحلیل داده ها، روش های بهینه سازی، تدارکات و زنجیره تامین و مدیریت پروژه می باشد.

گرایش های مهندسی کامپیوتر همچنین شامل هوش مصنوعی و نرم افزارهای روباتیک می شود.

از مزایای این طرح می توان به حقوق تا سقف ۲۰ میلیون تومان در ماه با توجه به زمان کار در شرکت اول، تخصیص هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از ۱۵ میلیون به ۴۵ میلیون اشاره کرد. تومان با توجه به رتبه آزمون کارشناسی ارشد. انجام داد

همچنین افرادی که موفق به دریافت این بورسیه می شوند با حمایت شرکت همراه اول تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان امکان تکمیل پایان نامه و دستاوردهای تحصیلی خود را خواهند داشت.

شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی در زمینه ICT و تجربه شرکت در پروژه های ملی و تحقیق و توسعه همراه اول بخشی دیگر از مزایای این بورسیه می باشد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه به آدرس مراجعه کنند بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا