ورزشی

بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست/ برای هفته پایانی لیگ، کمیته صیانت تشکیل دادیم

ابوالفضل حسن زاده محمدی در خصوص اظهارات باشگاه های لیگ برتری گفت: متاسفانه بیانیه نویسی در فوتبال کشورمان عادی شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون شایسته فوتبال کشورمان نیست. اصلا جالب نیست که تیم ها در اولین فرصت اظهارنظر کنند. فصل گذشته تیم ها وقتی می باختند بیانیه می دادند اما حالا بعد از برد بیانیه می دهند.

وی افزود: خوشبختانه امروز سازمان لیگ اقدام مثبتی انجام داد. به زودی شاهد این اقدام مثبت خواهیم بود و هنوز این دستورالعمل را به ما ابلاغ نکرده اند. اما در دستورات، مجازات های سختی در انتظار نویسندگان بیانیه است. من هیچ دخالتی در دستورالعمل سازمان لیگ ندارم و فقط در سایت دیدم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: کمیته امنیتی تشکیل داده ایم که مربوط به آخرین بازی فصل است و قطعا همه بازی ها را رصد خواهند کرد.

حسن زاده در خصوص کمیته اخلاق تصریح کرد: من به شخصه می گویم دوستان کمیته اخلاق خیلی زحمت می کشند. اما متاسفانه تخلفات زیادی در فوتبال کشورمان وجود دارد. پارسال تا ۱۵ اسفند ۷۴۴ پرونده انضباطی تشکیل شد. این تخلفات از ابتدای فصل لیگ برتر رخ داده است.

وی در خصوص تعداد شکایات از سقف بودجه باشگاه خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم شکایتی در این زمینه نداشتیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص جریمه باشگاه ها تصریح کرد: واقعا دوست نداریم بازی های لیگ بدون تماشاگر باشد. یک تیم ۱۵ هفته بازی خانگی دارد و ابتدا در کمیته انضباطی مجازات خفیف برای باشگاه اعلام می کنیم، سپس جریمه سنگین تری و آخرین مجازات نیز محرومیت تماشاگران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا