ورزشی

بیانیه باشگاه مس در مورد پرونده فساد/ ما در فساد ستیزی پیشگام هستیم

در روزهای اخیر شایعه سقوط باشگاه مس رفسنجان به لیگ پایین به دلیل افشای پرونده فساد آن به گوش می رسید.

اما باشگاه مس رفسنجان با انتشار بیانیه ای تمامی این شایعات را تکذیب کرد:

نام خدا

در پی انتشار اخبار، شایعات و برخی اظهارات بی اساس ضمن تبریک عید سعید قربان به مردم شریف رفسنجان و استان کرمان و پیروزی درخشان سرفراز دی فاتحان اروند در صعود بی سابقه به فینال جام حذفی باشگاه فرهنگ ورزش صنعت مس رفسنجان در خصوص اتفاقات ماه های اخیر لازم می داند جهت حفظ آرامش روحی و روانی اعضای باشگاه، هواداران فهیم و مردم عزیز و فوتبالدوست، نکاتی را به اطلاع عموم علاقمندان به فوتبال برساند. رفسنجان.

اول: باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای وظایف و مسئولیت‌های شرعی، اخلاقی و حرفه‌ای خود در امر موضوع، در امر مبارزه با مفاسد پیشگام بوده و در این زمینه نهایت همکاری را داشته و فشارهای خارجی نیز انجام نشده است. مخل اراده این باشگاه در حفظ منافع و سرمایه مردم عزیز رفسنجان و زحمات کارگران شریف مس سرچشمه ایجاد نخواهد کرد.

دوم: تنها دلیل سکوت مسئولان باشگاه و عدم موضع گیری در ماه ها و هفته های اخیر به دلیل حساسیت موضوع و لزوم رسیدگی به پرونده در فضایی آرام و به دور از تنش است. نقض شده است.

لذا در پی انتشار برخی اخبار کذب، مواضع نادرست، تحرکات و نامه نگاری های غیرحرفه ای و اظهارات غیرمسئولانه افراد غیر مرتبط و نیز فرصت طلبی تاسف بار برخی باشگاه ها که اصول عادلانه ورزشی را زیر پا گذاشته اند، بدینوسیله کاملا طبیعی اعلام می گردد. و اشخاص حقوقی کسانی که بر اساس شایعه بی اساس سقوط این باشگاه نسبت به انتشار اخبار کذب و اظهارات کذب اقدام کرده اند به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قانونی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهند کرد.

سوم: باشگاه صنعت مس رفسنجان با اتکا به عزم و اراده بازیکنان، درایت کادر فنی و حمایت هواداران پرشور خود برخلاف میل بدخواهان به حرکت خود در مسیر پیروزی ادامه داد و موفقیت و با تکمیل صعود تاریخی به فینال رقابت های جام باشگاه های کشور و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات پاسخگوی حاشیه های هفته های گذشته است.

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا