ورزشی

بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی

شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در دیدار خانگی مقابل فامالیکائو با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد که مهدی طارمی در ابتدا جایگزین خورخه سانچز شد. نیمه دوم، در دقیقه به ثمر رسید. ۸۲ گل به تساوی پورتو وارد دروازه حریف شد. این بازی اما صحنه جنجالی داشت که باعث شد باشگاه پورتو بیانیه تندی در انتقاد از داوران منتشر کند. در دقیقه ۵۴ این دیدار مهدی طارمی در محوطه جریمه فامالیکائو پا به توپ شد و در حالی که قصد عبور از مدافع حریف را داشت، تعادلش توسط او به هم خورد و به زمین افتاد. اما داور با مشورت VAR (کمک داور ویدئویی) از طریق گوشی خود دستور ادامه بازی را داد و به سود پورتو پنالتی نگرفت.

در بیانیه باشگاه پورتو آمده است: یک پنالتی واضح دیگر به سود پورتو، این بار خطا روی مهدی طارمی، سومین هفته متوالی بود که این اتفاق افتاد (عدم اعلام پنالتی به سود پورتو) گزارش این واقعیت. به معنای توجیه اشتباهات نیست، اما عدم گزارش آن به معنای چشم پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می رسانند: «از ابتدای سال ۲۰۲۴، پورتو در بازی های خارج از خانه مقابل بسا، آروکا و استوریل آسیب جدی دیده است. و در بازی های خانگی مقابل ریو آوه، ویتوریا گیماراس و فامالیکائو.”

سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو پس از بازی شب گذشته گفت: ضربه زدن به پورتو آسان است. فکر می کنم آنها می خواهند منطقه شمال (منطقه ای که پورتو در آن قرار دارد) را از نقشه موفقیت های ورزشی که این تیم باید در پرتغال و اروپا به دست آورد حذف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا