ورزشی

بی‌تفاوتی عجیب تاج پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا

تیم ملی ایران از حضور در فینال بازماند و پس از ۵ دهه حضور به کشور بازگشت اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در قطر ماند.

سرمربی تیم ملی بخشی از تقصیرهای ناکامی ایران در جام ملت های آسیا را برعهده گرفت و در مصاحبه و پیام خود در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مردم عذرخواهی کرد اما هنوز از واکنش این تیم خبری نیست. رئیس فدراسیون فوتبال!

ملی پوشان از علیرضا بیرانوند گرفته تا سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، سردار آزمون، مهدی طارمی و… با پیام های عذرخواهی خود از هواداران فوتبال ایران دلجویی کردند و رسما از ناکامی اخیر ابراز تاسف کردند اما مهدی تاج همچنان روزه نگرفته است. سکوتش را شکست!

ملی پوشان به ایران بازگشته اند، لژیونرها با قراردادشان به تیم ها پیوسته اند اما رئیس فدراسیون پس از خروج کاروان تیم ملی از قطر به هتل AFC رفته و منتظر فینال برای تماشای اردن است. مسابقه با تکیه بر صندلی نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا. و بگذار قطر باشد و شاید برای تیم قهرمان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ کف بزند!

ایران در قطر زندانی سیاسی بازی های سر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، از انتخاب معنادار داوران عرب زبان برای بازی های تیم ملی گرفته تا اخلال در کار میزبان برای فروش بلیت بازی حساس ایران و قطر، که تخلف غیرقابل انکار بود. حقوق هواداران و تماشاگران ایرانی اما رئیس فدراسیون فوتبال همچنان تماشاگر بود. .

انتظار داشتیم با گذشت دو روز از ناکامی تلخ ایران در جام ملت ها، عذرخواهی مهدی تاج و سایر مدیران فدراسیون از تلخی حذف از این رقابت ها بکاهد اما مرد اول فدراسیون فوتبال ایران سکوت کرده است. مثل سکوتش بعد از ناکامی در جام جهانی. اخیرا در قطر.

اکنون تردید ما به یقین تبدیل شده است که عذرخواهی و تسلیت در فرهنگ لغات رئیس بزرگ فوتبال جایی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا