اخبار اقتصاد ایران

بیت‌کوین به ذخیره استراتژیک آمریکا تبدیل می‌شود | اگر من برنده شوم، این کشور رونق می‌گیرد

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد که ۱۰۰ درصد دارایی بیت کوین فعلی دولت ایالات متحده را که توسط وزارت دادگستری نگهداری می شود، به عنوان ذخیره استراتژیک ملی حفظ خواهد کرد.

افق میهن به نقل از مهن بلاک چین، ساعاتی پیش سرانجام دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ سخنرانی کرد و در مورد بزرگترین ارز دیجیتال بازار صحبت کرد. ترامپ در سخنرانی خود پیش بینی کرد که روزی بیت کوین به عنوان با ارزش ترین دارایی جهان جایگزین طلا خواهد شد.

او همچنین خاطرنشان کرد که بیت کوین در راه رسیدن به ماه است و او می خواهد آمریکا این مسیر را پیش ببرد.

ترامپ در سخنرانی خود خاطرنشان کرد که اگر ایالات متحده از بیت کوین و صنعت کریپتو استفاده نکند، چین و سایر کشورها از این فرصت استفاده خواهند کرد.

او بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد آمریکا را به قطب شماره یک فناوری تبدیل کند. وی همچنین مدعی شد که به محض انتخاب، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برکنار خواهد شد.

در سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ چه گذشت؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دقایقی پیش در کنفرانس بیت کوین روی صحنه رفت و درباره این ارز دیجیتال صحبت کرد.

وی در ابتدای سخنان خود از برگزارکنندگان کنفرانس بیت کوین تشکر کرد و نام چند چهره شناخته شده در دنیای رمزارز از جمله برادران Winklevoss، بنیانگذاران صرافی Geminai و Michael Siler، بنیانگذار Microstrategy را نام برد.

وی در این سخنرانی با تاکید بر اینکه آمریکا باید رهبری فضای کریپتو را بر عهده بگیرد، در جمع بیش از ۳۰۰۰ شرکت کننده گفت: اگر ما این کار را نکنیم، چین این کار را خواهد کرد. صنعت فولاد کریپتو ۱۰۰ سال پیش است. شما تازه شروع کرده اید. بیت کوین احتمالا روزی از طلا پیشی خواهد گرفت.

ترامپ در سخنرانی خود خاطرنشان کرد: تداوم حضور دموکرات ها در کاخ سفید فاجعه ای برای صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود. اگر آنها در این انتخابات پیروز شوند، همه شما خواهید رفت. آنها شرور و بی رحم خواهند بود و کارهایی را انجام می دهند که شما باور نمی کنید. اما در حال حاضر، به خاطر من، آنها فشار را از روی شما (صنعت کریپتو) برداشته اند.

وی در سخنرانی خود یکی از دلایلی که در کنفرانس بیت کوین شرکت کرد این است که می خواهد آمریکا در صنعت کریپتو اولین باشد تا چین و سایر کشورها آن را تصاحب نکنند.

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا افزود: ما می خواهیم اولین کشوری باشیم که این فناوری را اتخاذ می کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در سخنان خود از افزایش ظرفیت تولید برق در این کشور برای رقابت با چین در حوزه هوش مصنوعی و رمزنگاری خبر داد و اظهار داشت: در آمریکا به مقدار زیادی برق نیاز داریم. دولت ها تسلط داشته باشند و ما این کار را انجام خواهیم داد. انجام خواهیم داد.

ترامپ در سخنرانی خود مدعی شد که هریس کاملا مخالف ارزهای دیجیتال است و بدتر از جو بایدن است.

به گفته وی، بیت کوین نشان دهنده آزادی و استقلال از دولت و کنترل است و بایدن و هریس در سرکوب آن اشتباه کردند.

وی افزود: روزی که من دوباره رئیس جمهور شوم، جنگ با ارزهای دیجیتال تمام می شود. من آن را انجام خواهم داد.

ترامپ در سخنرانی خود وعده داد که به محض انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار را در همان روز اول برکنار خواهد کرد و به «نقطه چوک ۲.۰» پایان خواهد داد. عمل. این عملیات یک برنامه مخفی است که برخی از مشاغل را در دوران ریاست جمهوری اوباما هدف قرار داده است و بسیاری آن را برای صنعت کریپتو مضر می دانند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده خاطرنشان کرد که به محض انتخاب شدن، یک شورای مشورتی برای صنعت کریپتو راه اندازی خواهد کرد.

او همچنین بار دیگر مخالفت خود را با دلار دیجیتال و ارز دیجیتال بانک مرکزی ملی (CBDC) نشان داد و مدعی شد که هرگز اجازه راه اندازی این ارز را نخواهد داد.

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در پاسخ به این ادعا که بیت کوین تهدیدی برای دلار این کشور است، گفت: بیت کوین دلار را تهدید نمی کند. بلکه رفتار فعلی دولت این کار را می کند. زمانی که من رئیس جمهور بودم جنگی در کار نبود.

ترامپ ضمن بیان اینکه جنگ با ارزهای دیجیتال را متوقف خواهد کرد، گفت: بیت کوین و صنعت کریپتو به پیشرفت و افزایش خود ادامه خواهند داد. حتی فراتر از انتظار شما. ما از مبارزه با صنعت کریپتو دست می کشیم و اقتصاد خود را می سازیم.

وی افزود: این دولت بزرگترین تورم تاریخ کشورمان را ایجاد کرد. رونق اقتصادی فوق العاده ای خواهیم داشت. در حال حاضر بازار سهام در حال افزایش است زیرا مردم فکر می کنند ترامپ قرار است انتخاب شود… شما بیت کوینی ها بهتر از هرکسی تورم را درک می کنید. آنها باید به دستورات شما گوش می دادند.

ترامپ ادامه داد: اگر من پیروز شوم، این کشور پیشرفت خواهد کرد. وضعیت کارگران را درست می کنیم. من مالیات ترامپ را دائمی می‌کنم و برای خانواده‌ها کاهش مالیات ارائه می‌کنم. همچنین، انعام ها مشمول مالیات نمی شوند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده مدعی شد که پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده، این کشور را به بهترین مکان برای تجارت کریپتو تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: بیش از هر کشور دیگری در دنیا طلای مایع زیر پای خود داریم. ما به قطب بلامنازع استخراج بیت کوین تبدیل خواهیم شد.

به گفته ترامپ، بیت کوین و کریپتو به رشد اقتصاد آمریکا منجر خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از فروش بیت کوین های دولتی آمریکا جلوگیری می کند و افزود: فروش بیت کوین های مصادره شده توسط دولت را متوقف می کنم. من رئیس جمهور طرفدار بیت کوین خواهم بود که آمریکا به آن نیاز دارد. من شما را آزاد کردم و به شما اجازه دادم که برنده شوید و پیروز شوید و پیروز شوید.

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد که ۱۰۰ درصد دارایی بیت کوین فعلی دولت ایالات متحده را که توسط وزارت دادگستری نگهداری می شود، به عنوان ذخیره استراتژیک ملی حفظ خواهد کرد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر اعلام کرد که به محض انتخاب مجدد، راس اولبریخت، بنیانگذار جاده ابریشم را از ریاست جمهوری عفو خواهد کرد.

ترامپ در این سخنرانی تاکید کرد که از حضانت شخصی ارزهای دیجیتال و بیت کوین حمایت خواهد کرد. او همچنین از سرمایه گذاران خواست که هرگز بیت کوین های خود را نفروشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا