ارزهای دیجیتال

بیت کوین ارزش بازار روبل روسیه را پشت سر گذاشت

به گزارش ایران تحلیل:






آغاز عصر جدیدی برای بیت کوین پس از اینکه ارزش بازار آن از روبل روسیه پیشی گرفت.



به گزارش ایران تحلیل، همزمان با اوج گیری بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین از روبل روسیه پیشی گرفت و جایگاه خود را به عنوان پانزدهمین ارز ارزشمند جهان تثبیت کرد.

حرکت بیت کوین در برابر روبل روسیه پس از آن صورت گرفت که بیت کوین از ۶۰۰۰۰ دلار گذشت و ارزش بازار آن را به بیش از ۱.۲۱۰ تریلیون دلار رساند. رشد چشمگیر این ارز دیجیتال نشان دهنده نفوذ و پذیرش فزاینده آن در چشم انداز مالی جهانی است.

مقایسه بیت کوین و روبل

عرضه بیت کوین در روز پنجشنبه ۱۹.۶۴۱۰۵ میلیون دلار بود که ارزش بازار بیت کوین را به کمی بیش از ۱.۲۱۰ تریلیون دلار رساند. در مقابل، ارزش کل روبل روسیه در گردش معادل ۱۷.۵۴۵۳۶۶ میلیون بیت کوین یا حدود ۱.۰۷۵ تریلیون دلار است. این مقایسه رشد قوی بیت کوین و موقعیت فزاینده آن در سلسله مراتب ارز جهانی را برجسته می کند.

افزایش قابل توجه حجم معاملات بیت کوین ETF

قیمت بیت کوین آخرین بار در منطقه ۶۱۰۰۰ دلاری پس از افزایش تقریبا ۲۰ درصدی در این هفته با افزایش تقاضا برای ETF های بیت کوین نقطه ای، تثبیت شد. حجم معاملات Spot Bitcoin ETF روز چهارشنبه به بیش از ۷.۵ میلیارد دلار رسید.

پیش بینی های خوش بینانه در مورد ارزش بازار بیت کوین

با توجه به عوامل مثبت اقتصاد کلان، از جمله انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا اواسط سال ۲۰۲۴، جای تعجب نیست که پیش بینی های قیمت بیت کوین در حال حاضر بسیار صعودی باشد.

ارزش بازار بیت کوین به زودی وارد ۱۰ ارز برتر خواهد شد

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا