ورزشی

بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟

قرارداد بیرانوند با پرسپولیس بار دیگر با شکایت این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فسخ شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار دارد و شانس بالای برنده شدن این پرونده از بیرانوند در کمیته وضعیت درخواست غرامت ۲۰ میلیارد تومانی کرده است.

پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که با وجود درگیری رسانه ای طرفین و شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت، اتفاقات دیگری در پشت صحنه در حال رخ دادن است؛ جایی که هر دو طرف در حال مذاکره و یافتن راهی برای حل مسالمت آمیز مشکل هستند.

در چنین شرایطی ممکن است هر اتفاقی بیفتد و در صورت مثبت شدن مذاکرات، احتمال بازگشت بیرانوند با قرارداد جدید به پرسپولیس وجود دارد. البته بازگشت بیرانوند برخلاف مصوبه هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر عدم موافقت با بازگشت بیرانوند است اما مدیران باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا در صورت موافقت با بیرانوند رضایت هیات مدیره را بگیرند.

اما مانع اصلی بازگشت بیرانوند به پرسپولیس وضعیت بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی است. مذاکرات بیرو با تراکتورسازی در چه مرحله ای است و آیا امکان بازگشت بدون عواقب قانونی این دروازه بان ملی پوش وجود دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا