ورزشی

بیرانوند ناجی شد

حمید درخشان درباره بازی ایران مقابل سوریه در مرحله حذفی جام ملت های آسیا گفت: این دیدار نشان داد که تیم هماهنگی زیادی نداشتیم، عملکرد خوبی نداشتیم و مشکلات زیادی در نحوه بازی تیم ملی وجود داشت، اما البته بیرانوند مثل همیشه ناجی بود و توانست ملت را نجات دهد

وی افزود: بازی قابل قبولی نبود و می توانستیم خیلی بهتر از این بازی کنیم، بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازیکنان خوبی داریم اما به دلیل نداشتن برنامه نمی توانیم از چیزی که داریم به خوبی استفاده کنیم. البته ابتکار بازیکنان همیشه به موفقیت تیم کمک کرده است. اگر به تمام تیم های حاضر در جام ملت ها نگاه کنیم، می بینیم که همه با برنامه بازی کردند و در این جام شاهد شگفتی های زیادی بودیم و نشان دادند که برای هر بازی برنامه دارند.

وی با بیان اینکه مقابل ژاپن کار سختی خواهیم داشت، گفت: امیدوارم با همین بازیکنان خلاق مقابل این تیم پاس کنیم. مشکل ما همیشه یک مسئله تاکتیکی و تیمی بوده است. ما همیشه به صورت انفرادی بهترین ها را داشتیم، اما چون برنامه نداریم یک جایی گیر می کنیم، با این وجود امیدوارم یک بازی با برنامه و با کیفیت مقابل ژاپن انجام دهیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که غیبت مهدی طارمی در بازی با ژاپن چقدر تیم ملی را به چالش می کشد، افزود: غیبت او برای تیم خلاء ایجاد می کند و قدرت خط مقدم را تضعیف می کند اما به هر حال هر فردی که جایگزین او می شود او باید سعی کند جای او را پر کند.

گفت: وقتی تیمی برنامه نداشته باشد گرفتار می شود. ما بازیکنان خوبی داریم که خلاقیت آنها همیشه ما را نجات داده است. وقتی برنده می شویم همه ایرادات پوشیده می شود اما حالا متوجه می شویم که چقدر ایراد داریم و چرا یک تیم نمی تواند هماهنگی و نظم داشته باشد. همه اینها به تمرینات گذشته و برنامه ریزی هایی که می توانستیم در تمرین داشته باشیم برمی گردد.

برای به دست آوردن نتیجه، ابتدا باید چیزی بکارید تا بتوانیم تصور خوبی از آن داشته باشیم. چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که یک بازی خوب انجام دهیم در حالی که این کار را نمی کنیم؟ ستاره های فوتبال ما همیشه برای کمک به تیم ملی می آیند و این بار تجربه بیرانوند باعث شد این تیم مقابل سوریه پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا