ورزشی

بیرانوند: هواداران ما را ببخشند

وی ادامه داد: بازی ای که می توانستیم برای یک سال خوب از آن استفاده کنیم. امروز اتفاق خیلی بدی برای من، پرسپولیس و باشگاه افتاد. من نگران خودم نیستم، نگران هواداران پرسپولیس هستم. من می دانم که آنها اکنون چقدر آسیب دیده اند. من آنها را درک می کنم. من می دانم فشار از کجا می آید.

بیرانوند تصریح کرد: برای خودم متاسفم که نتوانستم به بچه ها کمک کنم تا تیم نتیجه بگیرد. دیدید که پنالتی خیلی خوبی داشتیم که از دست دادیم. نمی دانم پنالتی گلسیانی را به فال نیک بگیریم؟ او در این سال ها پنالتی را از دست نداده، جلوی ۷۰-۸۰ هزار تماشاگر پنالتی را از دست داده است.

دروازه بان پرسپولیس گفت: نمی دانم پنالتی گلسیانی را به فال نیک بگیریم؟ من واقعا عصبی هستم. امیدوارم طرفداران ما را ببخشید چون کارهای زیادی با هم داریم. سال بسیار خوبی را پشت سر داریم. می دانم این بازی را نمی توان فراموش کرد. من خودم نمیتونم این بازی رو حداقل ۳ ماه فراموش کنم. میدونم تو هم فراموش نمیکنی

بیرانوند گفت: امروز صحنه هایی دیدم که بسیار ناراحت کننده بود. بچه ها را متوقف کردند و به طرف آنها بطری پرتاب کردند. خواهش می کنم این تیم در ۷ سال گذشته ۶ قهرمانی کسب کرده است. بی احترامی به بازیکنان و مربی شرم آور است. لطفا ما را ببخش بهت قول میدم جبران کنیم خودت میدونی کجا جبران میکنیم. من شخصا این را به شما قول می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا