ورزشی

بیراهه نوردی به سبک سردار

خبر اخراج سردار آزمون از تمرینات بایرلورکوزن همزمان با پیشنهاد کشورهای حاشیه خلیج فارس به این مهاجم ایرانی بود. با توجه به اینکه او پیش از این از حضورش در خلیج فارس در گروه های دوستانه و دریافت دستمزد هنگفت استقبال کرده است، بعید نیست یکی از مستعدترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران داوطلبانه به پایان فوتبالش نزدیک شود. حرفه.

اونجا نه اینجا!

عدم حضور سردار در تمرینات لورکوزن بدون اطلاع کادرفنی باعث شد ژابی آلونسو او را از این تیم جدا کند. نکته ناراحت کننده اینجاست که سردار بدون هیچ پیشنهاد مهمی از اروپا، نه تنها در تمرین تیمی که با آن قرارداد دارد شرکت نکرد، بلکه دستور باشگاه برای تمرین انفرادی را نادیده گرفت و حالا مشخص نیست کجاست. او در این حوزه جغرافیایی است!

مهاجم تیم ملی این شانس را داشت که زیر نظر یکی از آینده دارترین مربیان فوتبال اروپا و زیر پرچم قهرمان بوندس لیگا تمرین کند تا هم آمادگی خود را به دست آورد و هم شاید آلونسو را متقاعد کند که او را در ترکیب نگه دارد.

اما مثل همیشه راحت ترین راه را انتخاب کرد و ترجیح داد استراحت کند. آزمون در گذشته نیز این گونه رفتار می کرد که شاید معروف ترین آن عدم حضور او در اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلانوی بود که اعلام کرده بود به دلایل خانوادگی نمی تواند به تمرینات بیاید اما روز بعد فیلمی از والیبال بازی او در مقابل مردم زادگاهش و بعدها عکس هایش در کنار اسب مورد علاقه اش منتشر شد! قلانوی با او قدم زد اما ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار نیست تحملی نسبت به بی انضباطی مهاجم تیمش داشته باشد.

سردار بیش از یک دهه است که در فوتبال اروپا حضور دارد و کیفیت خود را ثابت کرده است اما اگر الان در راه بازگشت است به این دلیل است که هنوز نتوانسته فرق آنجا و اینجا را تشخیص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا