بانک و بیمه

بیش از چهار هزار میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی پرداخت شد

به گزارش ایران تحلیل، میرهاشم موسوی با قدردانی از همکاری و همراهی مراقبین سلامت در بخش های دولتی و غیردولتی با سازمان تامین اجتماعی در زمینه ارائه و ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان اظهار کرد: تسویه به موقع مطالبات طرفین قرارداد از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است. با توجه به بهبود اخیر وضعیت مالی سازمان، سعی داریم تسویه مطالبات را به روز کنیم.

وی افزود: در ادامه پرداخت های انجام شده در روزهای اخیر در رابطه با تسویه مطالبات مراکز طرف این سازمان، حدود ۱۶۲۵ میلیارد تومان از محل مطالبات مراکز دانشگاهی به کشور تسویه شده است.

موسوی همچنین گفت: در این زمان ۲۵۰۷ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردانشگاهی حزب از جمله مطالبات پزشکان، درمانگاه ها، پاراکلینیک ها و بیمارستان های حزب پرداخت و تسویه شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کل مبلغ پرداختی در این زمان را ۴۱۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و تاکید کرد: بیش از ۵۲ هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخیصی و دارویی سراسر کشور طرف این سازمان بوده و در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی همکاری می کنند.

وی ادامه داد: با اقدامات ویژه انجام شده در سازمان تامین اجتماعی در حوزه مدیریت منابع و اجرای برنامه های تحول و بهبود شرایط مالی سازمان متاثر از برنامه های تحول، امید است این امر محقق شود. روند تسویه مطالبات طرفین روز به روز در حال بهبود است و فواصل بازپرداخت مطالبات به حداقل می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا