فناوری

بیش از ۱۰۰ روز است طوفان در لانه عنکبوت افتاده است/ اذعان مردم جهان به پیروزی مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، حجت الاسلام احمد محمودی ظهر امروز – جمعه بیست و نهم آذرماه – در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: اولاً به خود و همه شما نمازگزاران توصیه می کنم. به خدا و ترک گناه، در این زمینه در دعای حضرت مهدی (عج) این است که خدایا زبان ما را راست گو و عاقلانه صحبت کن، در این زمینه باید توجه داشت که زبان و گفتار ما نقش بسزایی دارد. در سعادت انسان، حضرت علی (علیه السلام)آ) در این باره می گویند اگر انسان زبان نداشت مجسمه نمی شد و خداوند در سوره الرحمن نیز می فرماید تکلم از ویژگی های فطری انسان است.

وی افزود: حضرت امام باقر (ع)آ) می گویند کلید همه خوبی ها در زبان نیک است، زیرا بسیاری از جنگ ها فقط با یک کلمه شروع و پایان می یابد، پس اگر به زبان خود مسلط نباشید، شر ایجاد می شود. خداوند در سوره می فرماید:س تاکید می کند آنچه بر زبان جاری می شود، حتی اگر بی معنا باشد، توسط فرشتگان الهی ثبت می شود و در روز حساب، همه این سخنان بررسی می شود، در این راستا باید سعی کنیم پشتوانه ای حکیمانه در سخنان خود داشته باشیم. و در نشریات و اظهارات ما حتی در فضای مجازی. مراقبت کرد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به میلاد به برکت امام جواد (ع)آ) و حضرت علی (آ) وی تصریح کرد: تنها فردی که در خانه خدا و در محراب خدا به دنیا آمد و در محراب عبادت از دنیا رفت، هیچکس مانند حضرت (صلی الله علیه و آله و سلم) این افتخار را نداشته است زیرا زادگاه ایشان بوده است. نام او. توسط خداوند تعیین شده است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور خاطرنشان کرد: از جانب در این دیدار تاکید کردند که امام جمعه یکی از سخت ترین کارهاست چرا که عبادت باید به قصد قربت باشد زیرا اگر نباشد این عمل باطل است و اگر رضای خدا در آن نباشد این عبادت است. . باطل است، اما امام جمعه باید در نماز جمعه با نیت خالصانه به مردم توجه کند، زیرا مردم نقش مهمی دارند و به خواست توده های مردم عمل می کنند، در این مورد جمعه است. امام باید با خلق خدا صحبت کند، پس نماز جمعه در اسلام بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: اعلیحضرت از جانب در این دیدار گفتند که مسئله غزه یک موضوع بین المللی است و مربوط به همه آزادی خواهان جهان است و ما در این مسائل دست خدا را می دانیم. امروز همه تحلیل گران به این نتیجه رسیده اند که مردم غزه پیروز شده اند و اسرائیل شکست خورده است. امروز می بینیم که طوفان بیش از ۱۰۰ روز در لانه عنکبوت بوده است.

محمودی ادامه داد: متأسفانه تعداد زیادی از مردم غزه در جنگ ۱۰۰ روزه غزه به شهادت رسیده اند اما اسرائیل در این جنگ به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، امیدواریم هرچه زودتر شر اسرائیل از این دنیا رخت بربندد. ممکن است.” به خاطر عظمت هر چه بیشتر این روزها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا